Victima #1

Salutare! Astazi vom discuta despre muzica de calitate proasta. Prima victima a noastra este nimeni alta decat Ralookas sau Raluca de la Timisoara. Cine e duduia, nu ma intrebati ca nu stiu nici eu.
Navigam bine-merci pe youtube.com cand dau de ea, defapt nu de ea ci de un videoclip al ei, daca se poate numi asa. Sa spun cate ceva despre aceasta artista, despre aceasta soprana din Timisoara. E o fetita de 16-17 ani care canta, cred, Pop. Dar nu e un pop oarecare, ci un pop mult mai urat si mai daunator timpanului decat Andree, Bambi, etc. Din sunetele scoase de duduia asta ne dam seama ca nu prea are la suflet scoala : “M-am saturat de tot, am sa las scoala / Imi doresc libertatea… etc etc“.
Pe langa cantat, fata stie sa si danseze… crede ea. Pana la urma vreau sa ii urez succes acestei dudui, nu in cariera muzicala, cu toate ca multi au inceput la fel ca ea, ci in cariera de elev/viitor student.


Vor urma: Brigada AM ( Stilu’ Oprisan ) + parodiile !!!🙂

  1. Ianuarie 14, 2009 la 5:48 pm

    MANELE!

  2. nenoroshanu
    Aprilie 4, 2009 la 11:33 pm

    unde gasesc melodia asta? vreau sa mi-o pun ca ringtone :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

