Prima pagină > NU IMI CONVINE! > Sinistrul cult EMO!

Sinistrul cult EMO!

Unii descriu „emo“ ca fiind un cult sau o secta, dar in realitate termenul – derivat din cuvantul „emotional“ – include o tendinta care devine imens de populara printre elevii din SUA si Europa.
Importata de dincolo de Atlantic, adeptii sai se imbraca in negru, prefera jeansii si tricourile stramte, curelele cu tinte si adidasi.
Parul este foarte important: adesea vopsit in negru si intins cu placa, este strans pe lungime acoperind o jumatate a fetei.
Si muzica joaca un rol critic.
Adeptii emo prefera rock-ul cantat la ghitara cu versuri pline de emotie.
In special grupurile muzicale precum My Chemical Romance, Good Charlotte si Blink 182 sunt printre preferatele lor.

Urmeaza niste fotografii ale unui tip EMO (eu il numesc IDIOT).
FOTOGRAFIILE SUNT FOARTE DURE!!! CEI CU PROBLEME DE CORASON SUNT RUGATI SA NU SE UITE!!!


ACESTA ESTE IDIOTUL. POZELE NU SUNT TRUCATE!

COPII…TREZITI-VA LA REALITATE! ASTA NU E UN JOC, E VIATA VOASTRA!

Categorii:NU IMI CONVINE! Etichete:, , ,
  1. KnightNL
    Ianuarie 14, 2009 la 6:05 pm

    cool edits :)))))))) slaba calitate. du-te cu galeata🙂

  2. ciocio88
    Ianuarie 14, 2009 la 6:06 pm

    nu sunt modificate frate… mai am poze… cei care vor sa`mi spuna si le dau pe mess… nu le pun pe toate pe blog.

  3. iulia
    Ianuarie 14, 2009 la 6:23 pm

    nu imi vine sa cred…pfff,ce oameni

  4. Shao
    Ianuarie 14, 2009 la 9:08 pm

    Sa le dam la MUIE TUTUROR EMO-izilor :)) Gyeq str8

  5. mizz dee'
    Ianuarie 14, 2009 la 9:14 pm

    nu ete sanatos la cap
    deja mie mie raw
    dnee fereste
    ce viatza chinuita isi fak unii:(:((
    vai de capul lor
    le trebuie emo

  6. culea
    Ianuarie 14, 2009 la 9:20 pm

    frumos frate este smecher rau!!!:))cat de bolnav poti sa fii?sau cat de „emotional”poti fii?

  7. d33a emo girl
    Ianuarie 15, 2009 la 2:19 pm

    eh….eu sunt emo….si e zooooooper sa fi emo…….e asa o senzatzie misto…..sa stai pe intuneric……sa te tai……e f misto……nu stiu ce avetzi impotriva noastra…..:D:D:D:D:D….este foarte cool mai ales atunci cand simti cutzitul cum iti intra prin piele………e un sentiment f placut……si chiar nu e este dureros….chiar ma gandesk cum o fi moartea;);););)……cu drag…….a vostra emo deea

  8. ciocio88
    Ianuarie 15, 2009 la 5:10 pm

    eee… dute dracu … numai eu puteam sa am pe blog idioti de genu :))
    ce`am facut Doamne ca sa merit asta?

  9. andreisri
    Ianuarie 22, 2009 la 2:11 pm

    omule mai bine aruncate dupa bloc sau impuscate sau punema pe mine sa te omor sa nu te ai pe constiinta

  10. ciocio88
    Ianuarie 22, 2009 la 7:46 pm

    vorbesti cu mine sau te uiti in oglinda? [ ptr andreisri ]

  11. Rapp Romains
    Februarie 22, 2009 la 6:34 pm

    Doamne…cum sa faca cineva-ntreg la cap…asa ceva:Otre sa fi redus mintal:O:O

  12. vvincoma
    Februarie 23, 2009 la 7:30 pm

    daca sunt trucate
    sunt dragute
    daca nu sunt tot dragute
    ca nu sunt mainile mele
    si tipul e un mare retardat

  13. nenoroshanu
    Aprilie 4, 2009 la 5:02 pm

    Stiti cu ce seamana mainile lu ala: atunci cand fierbem crenvusti( aia polonezi in special) se crapa si dupa ce ii punem in farfurie turnam ketchup peste ei😉

  14. nenoroshanu
    Aprilie 6, 2009 la 8:07 am

    ” Adeptii emo prefera rock-ul cantat la ghitara cu versuri pline de emotie” pai ce exista si rock cantat la pian🙂 ?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

