Prima pagină > Muzica de proasta calitate > Fane Degeaba – Ce moare dusmanii mei! [:))]

Fane Degeaba – Ce moare dusmanii mei! [:))]

Salut! Cautam acum o jumatate de ceas pe youtube.com ceva, numai tin minte exact ce, si am dat peste reclama, binecunoscuta reclama de la ROM, ciocolata cu ROM.
Stiti cu totii reclama, o tipa musca cu pofta din ciocolata, se trezeste pe un iaht foarte frumos, inconjurat de valurile oceanului, si deodata apare acest animal, un manelist burtos, un australopitec in toate regula. Si incepe distractia… Cocalarul, numit de mine ‘Fane Degeaba’, baga o manea foarte inteligenta. In fine, am revazut reclama pe youtube.com si dau pe un alt filmulet, unde gasesc toata piesa.
Am ascultat-o de trei ori, si tot nu mi-a venit sa cred ca poate exista un om atat de prost si analfabet precum ‘Fane Degeaba’.
Numai zic nimic, va las pe voi sa ascultati piesa, si apoi astept comment-urile voastre PRO sau CONTRA acestui australopitec.

Fane Degeaba – Ce moare dusmanii mei:

Categorii:Muzica de proasta calitate Etichete:
  1. mariusik
    Februarie 12, 2009 la 1:30 pm

    :X e super tare melodia…smechere raw!!!!!

  2. Rapp Romains
    Februarie 22, 2009 la 6:36 pm

    foarte..foarte…true frateeeee…deci….:>n-ai ce zike….Tu Pak isi da pumni-n cap:O:O ce sa mai…n-ai ce sa comentezi:Oe blana

  3. Diana (:
    Aprilie 11, 2009 la 10:37 am

    Eu una urasc manelele indiferent cat de „super” sunt .:| I even don’t „„„ care `bout them😉. Oricum Multa lume spune ca Manelisti vorbesc numa despre ce le trece prin cap :|… (bani , dusmani , femei ) .. la ce altceva se pot gandi romii astia ?8-).

  4. greengirll
    Aprilie 11, 2009 la 1:34 pm

    dupa ‘sunt baiat intiligent’ n-am mai putut sa rezist, imi pare rau :))

    eu intotdeauna incerc sa vad ce e mai bun in oameni, chiar daca e greu :)). si mereu am sperat ca, poate, manelistii nu sunt asa de prosti, ci au doar o strategie foarte bine pusa la punct. si anume: vazand ca in romania e atata prostie, s-au gandit ca pot face multi bani numai tratandu-i pe prosti cu si mai multa prostie. si iata cat de bine le merge…

    dar nu cred ca ii duce pe ei capuil intr-atat. sunt doar… naturali.

  5. greengirll
    Aprilie 11, 2009 la 1:35 pm

    acolo era capabili* :))

  6. ciocio88
    Aprilie 11, 2009 la 1:40 pm

    fane degeaba e un manelist original (cum ar spune un manelist de rand), el chiar asa e :)) dar trebuie sa recunoastem…el cu romeo fantastik (ala cu OH CAROLAINA PALALILA) sunt foarte amuzanti :))

  7. xined
    August 25, 2009 la 7:45 am

    nu sunte-ti cu nimic mai presus fata de cel ce canta cat timp comentati de o melodie care a fost facuta doar la vrajeala,ganditi putin peste limetele impuse in capul vostru si apoi comentati

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

