FREE GIGI!

FREE GIGI!

Categorii:NU IMI CONVINE! Etichete:, , ,
  1. Aprilie 7, 2009 la 1:12 pm

    Foarte interesanta poza😉

  2. nenoroshanu
    Aprilie 7, 2009 la 1:20 pm

    10 motive pt care nu e bn sa iasa gigi din parnaie:
    1.e prost
    2.e snob
    3.spala bani
    4.e analfabet( semi cu indulgenta)
    5.promoveaza prostia
    6.a facut bani prin munca necinstita
    7.are voce de canal
    8.e inutil
    9.prin spalarea de bani a facut case pt voturi si imagine(oricum nu l-a votat nimeni inafara de analfabetii ce semneaza cu degetul bagat in cerneala)
    10.e ridicol, penibil si pseudo-credincios
    si lista poate continua

  3. ciocio88
    Aprilie 7, 2009 la 1:24 pm

    si ce? :)) JIJI ROCKS!!! fi atent neno…daca vi tu la mine pe propietate, exemplu in casa, sa ma furi am voie sa te bat mar pana vine politia… asta a facut si el… numai ca i-a pus pe zmarandescu si van damme pe hoti… gen: la noi in Romania se apara hotii…. o fi spalat el bani, etc, dar a facut mai multe case decat intregul Guvern… nici eu nu-l am la suflet pe JIJI, dar imi e simpatic si merita sa fie liber… nu de alta, dar cine mai face raiting la OTV? 😦

  4. nenoroshanu
    Aprilie 7, 2009 la 1:32 pm

    ce ma ti-e frica de gasca de gorile a lu zmarandescu ? eu m-am riscat cuaie :)) da apropo cn plm se uita la OTV ? intr-un fel a avut dreptate jiji, politia din ziua de azi nu se implica deloc si isi recupera masina peste un mil de ani dar nu e un ex bun;)

  5. olteanu
    Aprilie 7, 2009 la 2:51 pm

    bah gigi nu e om rau a ajutat multa lume deci FREE GIGI

  6. c0smin
    Aprilie 11, 2009 la 12:32 pm

    super tare…=)) :-bd…bv nenoroshanu…=D>

  7. ciocio88
    Aprilie 11, 2009 la 12:43 pm

    alooo…. cosmine…. postu asta e al meu ( Adica CIOCIO ) … nu e singur neno pe blog… eu sunt ala mare si pizdos!:X

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

