Prima pagină > Romania, TE IUBESC! > Bani sa ai, restu’ e floare-la-ureche!

Bani sa ai, restu’ e floare-la-ureche!

Am fost joi la o sedinta cu parintii, cu mama. Am ajuns din pacate cu o jumatate de ora mai devreme, adica la 5:30. Dupa o jumatate de ora de cicalit, de impartasit amintiri deloc placute cu mama mea, a venit si diriga. Mergea greu, pas cu pas obosea mai mult, pamantul se zguduia (Istrate avea dreptate-cutremurul vine!), ajunge intr-un sfarsit la noi gafaind cu putere. Puteam sa ghicesc ce mancase inainte. Hmm…Sarmale in foi de vita cu smantana!

Mama ramase cu gura cascata. Nu o mai vazuse pe diriga deloc, era prima oara. Daca nu o suna poate ca nici nu venea! Diriga, gafaind iar, ne invita inauntru. Mama se aseaza langa dansa, la catedra, eu in spate, am preferat in spate, nu am vrut sa stau langa mama in momentele alea. Prefer sa raman cu capul pe umeri, nu de alta dar imi ploua in gat. S-au pus pe discutat, discutau despre situatia mea la invatatura. Mama imi mai trage cate o privire, eu ma fac mic sub banca.

Au inceput sa vina si restul parintilor. Toti la costum, cu cadouri, cu flori, de parca ar fi nunta sau botez. Acum inteleg de ce promoveaza toti prostii clasa, si eu nu… Eu n-am vrut sa dau niciodata bani, sau cadouri, ca sa trec clasa, si am avut de suferit. Nu am trecut clasa! Dar e ok, am ramas cu multe amintiri cu colegii mei de anul trecut. Hai sa fim seriosi! Ce amintiri? Ca ma duceam din an in paste la scoala! Nici nu le stiu numele. Dar a fost amuzant, si nu regret niciodata ca am ramas anul trecut. Poate o sa regret la sfarsitul anului asta, cand am sa raman din nou. Dar nu este nimic grav, nu e panica! Nici pe colegii astia nu ii cunosc!

Categorii:Romania, TE IUBESC! Etichete:, ,
  1. nenoroshanu
    Aprilie 11, 2009 la 8:38 pm

    asa patesc si eu si niciodata nu dau flori sau bani. Dar eu nu am ramas niciodata🙂. Oricum nu e timpul pierdut :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

