Prima pagină > Aberatie Literara > Swastika Girls

Swastika Girls

o gura de voma, o portie de fericire cand asta inseamna sa cobori in canalizare, e acolo o femeie cu lumanari, se uita, dirijeaza apele, articolele de incaltaminte si raioanele micilor intreprinzatori, cu nume rusesc placut, de asta multi adolescenti plang dupa primul futut ca niste cobai si zgarie pielea fina pe care mai tarziu dau o gramada de bani, da, puterea asta slava varata-n oase

ai muscat din vaginul mamei tale la nastere
buzele, pentru o clipa
s-au confundat cu labiile

batranul meu prieten imi spune cum pretuieste saliva acum, saliva curvelor care-i dau energie, ii vine sa-si pocneasca fiicele peste buze cu sete, cu un valatuc de frica in vintre, cu o farfurie de cuvinte in lapte, o pomana pentru batrana care nu mai avea ce sa faca si rodea cu gingiile podeaua de huma.

si sunt o greata
aceeasi greata ce luceste pe obrazul lui ras, sta in buricele degetelor cand explica, da, si eu am coborat in canalizare ca un nobil, cu mainile la spate dintr-o caleasca grea, imensa, am stat acolo sa vad cum se simt cei care vin sa doarma. m-am ghemuit. nicio curva slinoasa nu mi-a smuls banii din maini, nu m-a amenintat nimeni, nicio poveste care sa ma salveze, sa ma injunghie, sa stiu de ce Dostoievski e cel mai prost povestitor, sa ma simt murdar si biciuit, in folosul unei negrese cat malul, ars, facut scrum

si vorbeste mereu despre femei, despre femei si despre saliva lor hranitoare…

  1. nenoroshanu
    Aprilie 14, 2009 la 3:06 pm

    genial bah idiotule :X:X:X chip da gud uarc😉

  2. Aprilie 14, 2009 la 8:12 pm

    WTH….genial ce imagini vizuale imi da….super tare…vorba lu alcoholicu ala…chip di gud uarc

  3. Aprilie 14, 2009 la 8:13 pm

    merci racla :*
    forever loving jah!!! cn stie cunoaste:X cand mai ardem ceva?:>

  4. Aprilie 14, 2009 la 8:14 pm

    aa :-?? da verde sa fie…nu ceai …. stii tu d’ala de’l bei de dim….plm nuj sunt kam pe uscat cu marafetzii…vedem noi😉

  5. Aprilie 14, 2009 la 8:16 pm

    asta e plm… mai vorbim noi :* mai treci pe la noi :X BE STONED….AGAIN !!!!!!!!!

  6. Teo
    Aprilie 15, 2009 la 4:53 pm

    1st ma tripeaza urat postu asta:))
    2nd … asculti bob marley?:D:D:D :))

  7. Aprilie 15, 2009 la 5:11 pm

    normal ca ascult marley :X:X:X:X he is our king :X:X:X … ne cunoastem Teo?😀

  8. RACLA have a boner :)))
    Mai 8, 2009 la 6:09 pm

    my flags are up after reading this post :X:X:X

  9. bianca
    Mai 11, 2009 la 2:14 pm

    hmm ce ai fi vrut sa comenteze lumea la textul asta??
    daca te gandesti bine,totul a ajuns sa fie superficial,si cand spun totul ma refer inclusiv la citit.pai cine crezi tu ca a mai comtinuat sa citeasca dupa primele 3 cuvinte??iti spun eu?nu e nevoie…se vede din cate commenturi ai primit.in ceea ce ma priveste pe mine…as putea sa mai aberez cat sa umplu cele 20 de randuri sau cate ai zis si mai apoi sa-ti zic”uite pisi ti-am lasat comm”:D
    imagineaza-ti daca s-ar filozofa pe textul asta k pe poeziile lui bacovia,poate ca s-ar ajunge la o idee care tie nici nu ti-a trecut prin cap,eu de exemplu nu stiu ce gandeai cand ai scris asta,nu am sa te intreb dar nici nu am sa incerc sa inteleg,pentru k acum cand am citit nu am putut sa ma gandesc decat la doua lumi opuse,sau poate la doua modalitati de a percepe fericirea…si vezi??cand ai sa citesti o sa zici k nu am inteles nimic.de ce??pentru ca fiecare percepe altfel …iar daca ai sa crezi ca sunt superficiala pentru simplul fapt ca poate nu am analizat amanuntit,ei bine nu sunt superficialitatea implica o tratare prescurtata a oricarui subiect si din cate se vede m-am straduit sa pun macar doua sau mai multe idei(sau poate nici una) doar ,doar o sa para mai stufos si mai bine gandit.
    kiss u asa din mers k mai am de „analizat”sh altele pe aici cu riscul ca nu mai vb cu mine doua zile ca iti las comm tampite la incercarile tale de a demonsta ca esti altfel🙂

  10. Vanity
    Iulie 27, 2009 la 8:26 pm

    ce panica mi-am luat frate 8-|
    Oricum,e dragut (mai dragut decat ultimu post) da…poti mult mai mult.

  11. Mai 14, 2010 la 6:53 pm

    Mult mai interesant decât partea a doua!

  1. Iulie 27, 2009 la 7:32 pm

Lasă un răspuns

