Arhiva

Archive for aprilie 16, 2009

Confesiuni nostalgice

aprilie 16, 2009 21 comentarii

„Imi aduc aminte cum am crescut!” 17 ani pierduti. Si pentru ce? Am lasat ceva in spate in acesti ani? 10 ani pierduti in bratele parintilor, fiind copilul model, copilul mereu cuminte ce reusea sa fie ciupit de obraz de oricine, 10 ani de copilarit la bunicii multumiti, pe atunci, de mine, 10 ani de copilarie ca-n basm! Inca 5 ani de prietenii nereusite cu diverse colege de scoala. 5 ani de chin, 5 ani intre copilarie si adolescenta, 5 ani de abordat diverse stiluri, diverse mentalitati, 5 ani de diverse influente negativ sau pozitive. Reuseam cu usurinta sa fiu copilul usor influentabil. Tineam cu Steaua, plangeam cand pierdea unica echipa ce o iubeam. Plangeam, inca, pe atunci cand imi refuza o fata prietenia, cand ma certam cu cate un prieten (aveam putini prieteni, dar ii tin minte pe toti si acum…dar ne-am indepartat). Plangeam cand luam o nota mai mica de 6-7, acum ma multumesc cu un amarat de 5, pe care il iau si asa destul de greu.
Ultimii doi ani din viata m-au schimbat radical. Din baiatul cuminte, ambitios, pasionat de literatura si matematica am ajuns un adolescent cu o repetentie la activ, urmeaza a doua. Ce repede trece timpul…
Parca ieri ma jucam pe strada, eram fericit mereu, suparat doar cand ma loveam la fotbal cu vecinii si prietenii cei mai buni, pe atunci. Acum sunt fericit doar cand ies la bere cu prietenii, de care nu sunt foarte sigur, sau cand fumez un cui. S-au schimbat prea multe! Si multe s-au schimbat in rau! … de asta sfarsesc ca un poet alcoolic …

Categorii:3 bloggeri Etichete:, ,

Relatari din jungla „manelariana”

aprilie 16, 2009 2 comentarii

Am avut curajul de a ma aventura pe un chat pro-manele (linkul nu am binevoit sa il retin) si nu imi ramane decat sa fac niste observatii.
In primul rand, din clipa in care manelarii de acolo (tin sa precizez ca nu era niciun moderator, deci ma putea desfasura liber) mi-au vazut pentagrama la nume, s-au oripilat si nu au putut decat sa isi pregateasca arsenalul de injuraturi. La primul tur de injuraturi venit din partea unei „blonde” (care declara cu seninatate puerila mai tarziu ca era satena) am binevoit sa ii intreb daca limbajul lor nu cunostea alte forme de manifestare decat injuriile acelea de mahala, pastrand in replicile mele sarcasm si decenta (caci asta era unica regula a chat-ului: decenta) in timp ce manelarii prestau activitatea lor preferata: injuratul. Tin sa precizez ca ma amuza teribil infantilitatea lor precum si tentativele lor repetate de a-mi grabi plecarea. Le-am sugerat sa spuna „Tatal Nostru” ca poate, poate ma determinau astfel sa plec. Nu s-au apucat sa il scrie, dar cred ca in sinea lor il repetau necontenit, cu gresesile gramaticale de rigoare (cine stie, poate au creat o varianta a manelistilor la aceasta rugaciune). Intr-un final s-au saturat de limbajul meu, care incorpora o serie de neologisme obscure cunostiintelor lor. Stiu ca este de prisos sa mai adaug ca nici in materie de sintaxa nu stateau prea bine, dezacordand complet subiectul de predicat.
Am iesit dupa vreo jumatate de ora, timp in care m-am amuzat cum nu se putea mai copios urmarind spectacolul macabru pe care il creau cuvintele mele si mai ales impactul lor asupra sanatatii subrede a neuronului fiecaruia din cei care au prins curajul sa scrie un raspuns violent si obscen. Unii nu au mai suportat si au preferat sa ne ignore, altii au continuat sa injure, imbratisand si ei varianta sanatoasa pentru intelectul lor: aceea de a ne ignora.
Si am iesit… nu pentru ca incepeam sa raman in pana de sinonime neologice sau de inspiratie, ci pentru ca pur si simplu mai aveau si alti membri ai familiei treburi urgente la calculator.

VAMA – DUMNEZEU NU APARE LA STIRI!

aprilie 16, 2009 Un comentariu

Piesa aminteste ca, “oricat vom dezbate si vom comenta, niciodata nu Il vom regasi pe Dumnezeu in mijlocul unui spectacol mediatic”, dupa cum spun acestia.
Vama lanseaza “Dumnezeu nu apare la stiri”, o piesa lansata pe fondul scandalurilor mediatice care sunt prezente la posturile de televiziune, care amintesc ca “niciodata nu Il vom gasi pe Dumnezeu la televizor”, potrivit unui comunicat de presa.
“In cazul incercarilor grele, razboaie, cataclisme, dezastre colective, omul apeleaza neputicios si adesea in ultima instanta la Dumnezeu. Fara sa realizeze ca drumul pana la aceste tragice situatii l-a parcurs singur. Dumnezeu pare responsabilul de serviciu pentru nenorocirile care depasesc omul”, spune Tudor Chirila.
Piesa asta chiar ma duce cu gandul la Dumnezeu. O piesa, dupa parerea mea, GENIALA! Muzica chiar vindeca suflete! BRAVO TUDOR! BRAVO VAMA!

VAMA – DUMNEZEU NU APARE LA STIRI:

Victima #4 (GIE WHITE NIGGA)

aprilie 16, 2009 10 comentarii

SALUT! Acum vreo 5 ani apare civilizatia in Orsova, si odata cu dansa si hip-hop-ul. Copii de acolo au lasat vaca, oaia si capra si au luat hainele fratilor mai mari ca sa aiba si ei tzoale largi ca 50Cent. Printre acesti wannabe era si Stefan Avram Cherescu, cunoscut sub numele de pajiste NANE. Nascut in ’91 (e cu un an mai mare ca mine, observati, va rog, diferenta intre noi), acest minunat cantaret a trecut pragul dintre balena si civilizatie, dar au ramas urmele de balega pe adidasii ADIO ce a reusit sa-i cumpere in urma unor combinatii cu urda si telemea. Pe langa faptul ca este rapper wannabe, Nane mai si canta, dar prost.
Luand exemplul celor de la „La Familia” (mai nou Sisu si Puya), sau BUG Mafia, Nane se crede gangster. Nane la numai 17 ani, aproape 18, a facut zeci de piese, a scos albume pe piata, are concerte, s.a.m.d. Un exemplu pentru multi copii de varsta lui, as spune, dar…daca analizam cu atentie versurile lui, putem observa cu usurinta lipsa de educatie din parte parintilor. In 2006, pe cand era in Bucuresti, a fost cercetat in stare de libertate pentru trafic, detinere si consum de cannabis. Cum spune un bun amic de-al meu: „Daca ai fumat un cui asta nu te face MC!„. Dupa ce a fost cercetat si lasat in libertate, pentru ca nu este un pericol pentru societate (defapt ar putea fi…Nane cica are fani, deci prostia lui e contagioasa) a scris o piesa pentru Politia Capitalei. El inca nu stie cine l-a „sifonat” (vorba lui) la politie. Inca nu stie ca omul caruia a incercat sa ii vanda cannabis era „de-al casei”. Nu va spun cine a fost, ghiciti singuri!
Acum va las in compania celui mai mare stonner din cate a existat pe acest pamant fertil!

Nane – 3 metrii sub pamant:

Urmeaza alt rapper GIE, numit: Skizzo Skillz!