Prima pagină > 3 bloggeri > Confesiuni nostalgice

Confesiuni nostalgice

„Imi aduc aminte cum am crescut!” 17 ani pierduti. Si pentru ce? Am lasat ceva in spate in acesti ani? 10 ani pierduti in bratele parintilor, fiind copilul model, copilul mereu cuminte ce reusea sa fie ciupit de obraz de oricine, 10 ani de copilarit la bunicii multumiti, pe atunci, de mine, 10 ani de copilarie ca-n basm! Inca 5 ani de prietenii nereusite cu diverse colege de scoala. 5 ani de chin, 5 ani intre copilarie si adolescenta, 5 ani de abordat diverse stiluri, diverse mentalitati, 5 ani de diverse influente negativ sau pozitive. Reuseam cu usurinta sa fiu copilul usor influentabil. Tineam cu Steaua, plangeam cand pierdea unica echipa ce o iubeam. Plangeam, inca, pe atunci cand imi refuza o fata prietenia, cand ma certam cu cate un prieten (aveam putini prieteni, dar ii tin minte pe toti si acum…dar ne-am indepartat). Plangeam cand luam o nota mai mica de 6-7, acum ma multumesc cu un amarat de 5, pe care il iau si asa destul de greu.
Ultimii doi ani din viata m-au schimbat radical. Din baiatul cuminte, ambitios, pasionat de literatura si matematica am ajuns un adolescent cu o repetentie la activ, urmeaza a doua. Ce repede trece timpul…
Parca ieri ma jucam pe strada, eram fericit mereu, suparat doar cand ma loveam la fotbal cu vecinii si prietenii cei mai buni, pe atunci. Acum sunt fericit doar cand ies la bere cu prietenii, de care nu sunt foarte sigur, sau cand fumez un cui. S-au schimbat prea multe! Si multe s-au schimbat in rau! … de asta sfarsesc ca un poet alcoolic …

Categorii:3 bloggeri Etichete:, ,
  1. Lafi
    Aprilie 16, 2009 la 6:09 pm

    frumos ciocio:-*imi place..ne-ai atins la inimioara:))pace

  2. Aprilie 16, 2009 la 7:29 pm

    De ce repetent ?
    De ce ai ajuns asa cum esti acum, daca nu vrei sa fii asa?

  3. Aprilie 16, 2009 la 7:44 pm

    sti cum e cu repetentia asta? ca si cu semintele … iei una, apoi inca una, si inca una, apoi te trezesti ca ai mancat toata punga…

  4. Aprilie 16, 2009 la 8:24 pm

    Nu mi-ai răspuns la întrebare:
    TU vrei sa fii AŞA ?

  5. Aprilie 17, 2009 la 1:05 am

    am de ales?😀

  6. nenoroshanu
    Aprilie 17, 2009 la 8:56 am

    Viata asta nu o alegi tu, te alege ea pe tine. Decat sa duca o viata, deasupra careia sa scrie ‘ boring’ mai bine le incearca pe toate. Hai sa fim buni crestini, tocilari, cuminti, sa nu bem, sa nu fumam. Sa traim ca niste legume. Sa ajungem acasa si sa spunem rugaciuni la masa si sa ne plesnim boracii peste bot ca nu mananca cu cutitul si furculita. Ingerasi zburand pe campiile napadite de floricele si fluturasi. Ti-am citit blogul Alle si mi-se pare ca asta vrei sa exprimi. Poate m-am inselat😉

  7. Aprilie 19, 2009 la 8:54 pm

    Fals.
    Total fals.

  8. Aprilie 19, 2009 la 8:55 pm

    CITEZ: „Parca ieri ma jucam pe strada, eram fericit mereu, suparat doar cand ma loveam la fotbal cu vecinii si prietenii cei mai buni, pe atunci. Acum sunt fericit doar cand ies la bere cu prietenii, de care nu sunt foarte sigur, sau cand fumez un cui. S-au schimbat prea multe! Si multe s-au schimbat in rau! … de asta sfarsesc ca un poet alcoolic …”

  9. Aprilie 19, 2009 la 8:57 pm

    Scopul nostru nu este FERICIREA ?

    De aceea l-am intrebat pe ciocio88 daca EL vrea sa fie ASA.
    Nu, viata o putem schimba NOI.

  10. nenoroshanu
    Aprilie 20, 2009 la 2:56 pm

    Pai in asta consta fericirea: in autodistrugere😉

  11. Aprilie 20, 2009 la 3:28 pm

    Asta e opinia ta.

  12. Aprilie 20, 2009 la 3:55 pm

    Alle…cati ani ai surioara mea cuminte? nu ai peste 15-16…si daca ai nu se vede…Se vede ca nu stai in bucuresti, se vede ca esti indoctrinata de parinti (invata si va fi bine = invata si nu te alegi cu nimic). Se vede ca nu ai inteles mesajul postului… hai sa fim tocilari toti, Romania sa aiba numai olimpici la fizica, dar sa scada natalitatea vizibil, pentru ca nu suntem in stare sa vorbim cu o fata/baiat… hai sa invatam, sa respectam scoala, dar sa lasam la o parte scoala vietii si distractia,prietenii… hai sa credem toti in D-zeu, pentru ca el ne`a zis „crede si nu cerceta” (de ce sa nu cercetam? avem tot dreptul, sau e posibil sa gasim ceva, ceva ce va schimba cultura asta…) … Inca crezi ca D-zeu este, a fost si va fi? Alle, draga, orice are un inceput si un sfarsit (daca a exista D-zeu) …
    Viata nu e asa roza ca la tine, pentru ca noi spunem NU societatii, spunem NU indoctrinarii, etc… fi un bun pupincurist daca vrei sa te descurci in viata! (cam asta e motto`ul tau…)

  13. nenoroshanu
    Aprilie 20, 2009 la 4:59 pm

    Am aruncat si eu o privire blogului lu alle asa de curiozitate. Am ramas placut suprins sau suprins placut :)) sa constat faptul ca am intrat pe blogul unei calugarite. M-am gandit sa infectez blogu cu un cuvant total necunoscut blogaritei cuminti…pula. Da stiu sunt un porc vulgar si nesimtit dar nu pot sa inteleg de ce unii traiesc cu ochii inchisi.

  14. Aprilie 20, 2009 la 5:06 pm

    Ciocio dragă,
    tu ai habar despre ce vorbeşti ? a, ba nu. e genul de replică care te face să te simţi cool ?
    sau, observi măcar că ce zici acolo nu se leagă ?

    Bine. Ai început să-mi oferi tot felul de atribuţiuni.
    Dragă ciocio,
    urăsc îndoctrinarea.
    Eu susţin LIBERTATEA DE GÂNDIRE.
    şi de alegere.

    apar însă următoarele situaţii:

    1. de unde să ştiu io, la ăia 15/16/17/ ani ai mei, ce-i mai bun în viaţa asta ??

    ok, dacă apare situaţia asta, atunci urmează să AFLU EU ce e mai bun. şi greşesc. e normal să greşeşti.
    e, însă, anormal, să susţii că eşti omniescent. că tu ai făcut coada la prună. că tu eşti ăla mai tare, nimeni n-are voie să-ţi zică nimica, că e propagandă, îndoctrinare, blabla.

    2. LIBERTATEA DE GÂNDIRE nu înseamnă că orice gândeşti trebuie să fie împotriva altcuiva. ăsta e TERIBILISM.

    3. Libertatea de gândire măreşte aria intelectuală, măreşte chiar libertatea noastră.

    Încerc să nu bag în seamă ofensele total nejustificate şi neadevărate pe care mi le aduci.
    Dacă ÎNVĂŢ, înseamnă că vreau să fiu altfel decât alţii. Înţelegi? Adică… ştii tu… e nevoie în ţara asta şi de clasa muncitoare…şi de muncitori pe şantier. Eu nu vreau, domnule.
    Apoi.
    Eu aleg ce e mai bun din viaţă. Ştii…
    şi mă distrez. Mă rog, distracţia mea nu se rezumă la îmbătat, yo man, bătut joc de mine, etcetera.
    Asta nu e distracţie. Asta e teribilism, forma psihologică prin care evadezi din aşa-zisele tipare, pentru a da impresia că aşa eşti tu, ăla adevărat, ăla care nu ascultă de nimeni. tipic vârstei tale.

    –-
    am scris deja prea mult, şi şi-aşa pun pariu că nu înţelegi ce vreau să zic. cunosc însă prea mulţi tineri de genul ăsta. unici, originali, toţi. în fine..
    o zi faină !

  15. nenoroshanu
    Aprilie 20, 2009 la 5:21 pm

    uite de aia platim ca prostii tva, impozit, mancat toate rahaturile de la fast-food, plutim ca oile in oceanul necuoasterii (oile nu stiu sa inoate din pacate). Noi draga Alle incercam sa devenim rechini. Imi pare rau de ingustimea gandirii tale si de personalitatea ta slefuita de sistem. Trebuie sa te revolti si sa iesi din aceasta inertie psihica. Uite-te in jur si folosesteti capusorul. Nu tot ce zboara se mananca. Oamenii nu se schimba, draga Alle ci dau porecle de genu Little Boy

  16. Aprilie 20, 2009 la 5:24 pm

    dar nu ne distram cu yo man :)) … noi folosim :X „yo nigga” :X

  17. Aprilie 20, 2009 la 5:31 pm

    eu am vorbit pe post despre zilele demult apuse… zilele copilariei pe care le regreta orice adolescent… nu am vorbit despre D-zeu, despre bautura, despre droguri, despre indoctrinarea copiilor de catre societate…
    ai deviat mult de la subiect, ai luat-o pe aratura rau de tot… nu aveam nimic cu fetele extrem de religioase, sau cu fetele (aici intra si baieteii) manipulate de sistem… am deviat de la subiect, si am uitat un singur lucru…: zilele de demult numai se intorc, si trebuie sa ne gandim la ele nostalgici… blogul tau este foarte, exagerat as spune, de feminin (am vazut bloguri de fete mult mai interesante) tu chiar crezi ca poti schimba lumea??? cu o floare nu se face primavara si nici cu o florarie… dar cu o intreaga campie e posibil, asta daca ne lasa sistemul comunist in care inca traim…
    hai sa dam cate o mana de ajutor acestei tarisoare, si sa numai mancam atata cacat… hai sa schimbam ceva, dar TOTI…. primu trebuie inlaturat sistemul, apoi sa schimbam oamenii….

    yo nigga!

  18. nenoroshanu
    Aprilie 20, 2009 la 5:32 pm

    ‘Asta nu e distracţie. Asta e teribilism, forma psihologică prin care evadezi din aşa-zisele tipare, pentru a da impresia că aşa eşti tu, ăla adevărat, ăla care nu ascultă de nimeni. tipic vârstei tale.’
    In primul rand Alle remarca asta nu cred ca vine din partea unui somitati intelectuale sau a unei femei in varsta ce are in carca povara vietii. Ai doar 19 ani nu 50. Cine te crezi ?. Fac pariu ca nu te-ai imbatat in viata ta si nu ai pus gura pe…tigara. Ti-e frica ca ramai cu un gust amar sau ca nu scapi cu fata curata?. Din amestecul de viciu si inteligenta rezulta un mix bun🙂. Nu teribilism. Suntem constienti de efectele negative si impactul distrugator, dar nu ne pasa. De ce sa ne pese?. Nu cred ca exista o diferenta atat de mare intre noi din punct de vedere cultural sa iti poti permite expresii de genu:teribilism, tinerii. Zi asa ceva fara cas la gura si mucii prelingandu-se suav pe buzele tale neprihanite.

  19. Aprilie 21, 2009 la 9:08 pm

    ce va agitati atata..fata pare inrecuperabila..plm..poate asa a primit edukatie..dar asta nu scuza nimic pentru ca si eu am parinti comunijti q concepti invekite..dar dak mama zice sa fak rugaciunea eu tre’ s.o fak?
    eu am trait in plm viata asta de kkt asa incat sa nu mai fie atat de nasoala..si poate tu esti o don’soara firava j respektuasa pt k aja tre’ sa fie o fata..si eu sunt fata..am 18 ani,fumez,beau,nu imi pun mainile speriata la urechi cand aud ‘pula’ ‘muie’ ‘tarfa’ ,chiulesc q saptamanile, merg in baruri (din kte am vorbit ciocio stie:p) glumesc,injur,flirtez..asta vrea sa zika k sunt mai putin placuta dkt tine? si ma intreb..oare care din noi o sa.si ia mai multe suturi in cur de la viata?

  20. Aprilie 22, 2009 la 1:35 pm

    depinde si de anturaj shtrumph… la ce anturaj avem noi in Fire :p
    si depinde si de om, poate fatuca chiar vrea sa fie asa… cine stie?

  21. Racla The Guy Who Never Met Happyness
    Aprilie 23, 2009 la 1:47 pm

    da coaie…treaba cu fericirea sta urat…stii knd singura persoana kre iti poate oferi o doza de fericire ishi bate jok de tine si te ia drept ultimu prost dupa planeta, atunci simti k fericirea e facuta pentru alte persoane nicidecum pentru tine…doza mea e EA…EA kare imi ofera aceasta (prea-putin cunoscuta de mine) kestie numita FERICIRE !!! Se zice k Dzeu da cu o mana si ia cu alta… la mine da cu o mana si ia tot cu mana aia…imi ofera clipe de fericire ka sa mi le ia inapoi cu varf si indesat, lasand in urma un suflet zdrobit de durere…Totul se trasnpune intr’un singur cuvant „Viata”, knd pronunt acest cuvant, nu pot sa o fac dekat punand „The Life”🙂 in acelashi context cu CACAT, reieshind….stiti voi ce….Si ce sa faci in momentele astea???…te refugiezi…in ce ? in kestii cu miros de ciocolata si in plante si in pills ! ofera clipe de paralelism cu viata, atunci find singura data knd viata nu ishi mai poate bate jok de tine, deshi se zice k prin kestiile astea iti distrugi viata, dar kredeti’ma nu ti’o distrugi nici pe sfert pe cat te distruge Viata pe tine ! Life Sucks

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

