Prima pagină > Romania, TE IUBESC! > Relatari din jungla „manelariana”

Relatari din jungla „manelariana”

Am avut curajul de a ma aventura pe un chat pro-manele (linkul nu am binevoit sa il retin) si nu imi ramane decat sa fac niste observatii.
In primul rand, din clipa in care manelarii de acolo (tin sa precizez ca nu era niciun moderator, deci ma putea desfasura liber) mi-au vazut pentagrama la nume, s-au oripilat si nu au putut decat sa isi pregateasca arsenalul de injuraturi. La primul tur de injuraturi venit din partea unei „blonde” (care declara cu seninatate puerila mai tarziu ca era satena) am binevoit sa ii intreb daca limbajul lor nu cunostea alte forme de manifestare decat injuriile acelea de mahala, pastrand in replicile mele sarcasm si decenta (caci asta era unica regula a chat-ului: decenta) in timp ce manelarii prestau activitatea lor preferata: injuratul. Tin sa precizez ca ma amuza teribil infantilitatea lor precum si tentativele lor repetate de a-mi grabi plecarea. Le-am sugerat sa spuna „Tatal Nostru” ca poate, poate ma determinau astfel sa plec. Nu s-au apucat sa il scrie, dar cred ca in sinea lor il repetau necontenit, cu gresesile gramaticale de rigoare (cine stie, poate au creat o varianta a manelistilor la aceasta rugaciune). Intr-un final s-au saturat de limbajul meu, care incorpora o serie de neologisme obscure cunostiintelor lor. Stiu ca este de prisos sa mai adaug ca nici in materie de sintaxa nu stateau prea bine, dezacordand complet subiectul de predicat.
Am iesit dupa vreo jumatate de ora, timp in care m-am amuzat cum nu se putea mai copios urmarind spectacolul macabru pe care il creau cuvintele mele si mai ales impactul lor asupra sanatatii subrede a neuronului fiecaruia din cei care au prins curajul sa scrie un raspuns violent si obscen. Unii nu au mai suportat si au preferat sa ne ignore, altii au continuat sa injure, imbratisand si ei varianta sanatoasa pentru intelectul lor: aceea de a ne ignora.
Si am iesit… nu pentru ca incepeam sa raman in pana de sinonime neologice sau de inspiratie, ci pentru ca pur si simplu mai aveau si alti membri ai familiei treburi urgente la calculator.

  1. nenoroshanu
    Aprilie 16, 2009 la 1:22 pm

    Nu inteleg gestul lui Ciocio de a se initia intr-o discutie cu un grup de manelisti. Aceasta aventura este echivalenta cu o plimbare voioasa la gradina zoologica. Manelistii aka cocalarii sunt o specie sub-evoluata care merita studiata din punct de vedere psihologic. Un amestec de Australopithecus manelarus si o specie de maimute disparute de pe fata pamantului. Doar nu te asteptai sa discuti cu cocalarii despre „Universul intr-o coaja de nuca”. Din punct de vedere antropologic merita studiat comportamentul lor si cu asumarea anumitor cunostinte de psihologie am putea explica efectul si determina cauza inteligentei lor slab dezvoltate. Foarte interesant postu si in viitorul apropiat ma voi lansa intr-o incursiune in speranta de a obtine un rezultat, voi alege specimenele cele mai slab dezvoltate intelectual.

  2. nenoroshanu
    Aprilie 16, 2009 la 1:27 pm

    Zici ca sunt Freud :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

