Prima pagină > Stoned Again > Ehe… ce amintiri (I)

Ehe… ce amintiri (I)

De abia astept sa vina vara, sa vad gagicile topless

 Joi trebuia sa muncesc ( asta credeam dar din fericire m-am inselat), activitatea de robot s-a intercalat cu un concert caritabil ce a avut loc in Fabrica. Da am zis, fuck this and fuck that, ce o fi o fi, ca doar concert ZOB nu e in  fiecare zi ( de munca mai gasesti). In lipsa de element financiar m-am sprijinit pe buzunarul varului meu. M-am imbracat in stilul caracteristic ( nenorocit ft. punk ) cu curea cu tinte, conversi, hanorac de baza, blugi negri, negru pe la ochi(satana maica). Am iesit din casa cu adrenalina in sange, dar pe drum am dat de un obstacol ( asta nu am prevazut) numit mama. Cara niste pungi si m-a rugat sa o ajut, eu baiat cuminte am zis hai sa nu fiu bulache si poate imi iese ceva. Dar fatalitate, am fost scos (temporar) din starea euforica pe care o aveam si am primit un ‘nu’ rastit. Cine dracu m-a pus sa ii spun ? . Ajung eu in casa si coc un plan in minte care era cam asa: fac pe suparatul( eram da nici chiar asa) si o rog pe maica-mea sa il sune pe varumiu. Ideea era urmatoarea: exact ca intr-o scena, eu in fata lu’ maicamea milogindu-ma iar varumiu la telefon ocupandu-se cu abureala. Zis si facut. Planul a reusit, iar ca bonus am primit banii pe care i-am consumat pe sfintele tigari(initial erau destinati pentru taxi)

Am ajuns la varumiu,. am baut o berica dupa aia ne-am indreptat spre concert. Nu stia nici unul dintre noi locatia exacta a locului asa ca ne-am aruncat o privire pe Google Earth. Varumiu cu „orientarea lui in spatiu” si „gasirea scurtaturilor” ( ghilimelele au si ele un rost ) a vorbit ca un profet: „Bah lasa ca gasim noi. stiu eu unde e(chiar daca n-a mai fost) , mergem cu metrou pana la Unirii si de acolo nimerim iesirea”. Dupa informarea privind locul unde se va desfasura concertul, m-am gandit sa reintru pe messenger si sa il oftic pe Ciocio. Am inchis calculatorul si dusi am fost.

Maine urmeaza drumul pana in Fabrica. Cum ne-am facut un tovaras. Suburbia empty. Rar mai vezi. ZOB ar da best!!!

Categorii:Stoned Again
  1. Aprilie 18, 2009 la 4:44 pm

    bag pl frate :)) sti bine de ce nu am venit >:P … cacat… :((9 cum fu la concert? ziceai ca filmezi:>

  2. nenoroshanu
    Aprilie 18, 2009 la 4:46 pm

    nu imi iau de obicei camera ca n-am chef sa port si grija ei da am o poza intra pe mess sa ti-o trimit

  3. Aprilie 20, 2009 la 8:12 am

    buei uite k plm am citit mai mult din blogu’ azta si e chiar tare:-? deci o sa va fak reklama pe blogul meu super-mega-extra cool :-j jokin’ :p

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

