Prima pagină > 3 bloggeri > O paralela trecut-prezent [TEO]

O paralela trecut-prezent [TEO]

Guest post by Teo

După un rapper (ciocio) si un punkist (nenoroshanu) vine şi rândul unei rockeriţe să spună cum a fost a ei copilărie şi cum totul s-a schimbat total neaşteptat.
La fel ca cei doi care au scris înaintea mea, am fost copilaşul model de la care toată lumea avea aşteptări şi nimeni nu se gândea că fetiţa care atunci era olimpică la 3 materii acum va fi cea care aleargă înnebunită după regenon sau tussin cu prietenii, cea care când iese afară se gândeşte la cei 14 ani pe care i-a irosit până s-a trezit, până a descoperit ce înseamnă să faci ce îţi doreşti şi să nu ai regrete. Uneori mă întreb cum ar fi dacă aş avea regrete… regrete că o supăr pe mama, regrete că mă autodistrug, regrete că am pierce in limbă şi nu sunt ca alţii, regrete că sunt fata cu părul roşu, regrete că îmi trăiesc viaţa aşa cum îmi doresc eu. La fel ca ceilalţi doi mai sus amintiţi am 17 ani şi niciun regret. NU îmi doresc să mă îndrept spre turmă, NU îmi doresc sa devin o oaie, NU îmi doresc sa pierd tot ceea ce am realizat, NU îmi doresc să mi se spună ce să fac, NU îmi doresc să îmi controleze nimeni viaţa.
Mama îmi tot spune de ceva vreme încoace că are grijă de viitorul meu. Viitorul mi-l creez (ni-l creem) singura (singuri). Dacă laşi pe cineva să îţi controleze viaţa vei ajunge exact unde nu îţi doreşti. Vei intra într-un cotidian obositor care va suge şi ultima picătură de viaţă din tine şi te va folosi ca pe o păpuşă.

Vă las cu cea mai nouă melodie rap pe care am ascultat-o eu : « Guesswho feat Spike – Tu »

Categorii:3 bloggeri Etichete:, ,
  1. nenoroshanu
    Aprilie 20, 2009 la 4:42 pm

    dupa ce ca si animalu ala de ciocio a bagat videoclipul asta acum e randul tau. Frate, imi curg balele ca unui tigru care are o gazela in fata ochilor. sau a unui Nicu Burta fata in fata cu o femeie de neatins😀

  2. Aprilie 20, 2009 la 4:47 pm

    asa bah :)))) mori de pofta :)))) daca vrei iti vand iDoser :>:> are si weed😛

  3. Future Sickness sau mai bine zis RACLA
    Aprilie 22, 2009 la 8:35 pm

    mha…plm…am citit kestia asta cu copilaria si la ciocio si la moro si la teo…mha sa stii coaie nu mai e kum era pe zi ce trece se duce spre kkt viata asta…certuri in familie, stres, draci, sa vi akasa krezandute normal si iti zice mata k de ce tremuri tu fiind pe regenoane, apoi tu panicandu’te fugi la WC sa’ti vezi pupilele in ce stare sunt…deshi aqm nu se mai gasesc reginele asha stiu :(((… intrun fel mai bine k leam lasat am ramas cu verdele aqm…cu regeurile era grava situatia kam mi’o luasem pe aratura ,avand perioade in kare luam cate 15 pe zi 2-3 zile la rand ,nemancand apoi 4 zile, pur si simplu nu puteam….asta e viata coaie, exact la fel baiat bun premiant sy yo, aqm cu o repetentie la activ si nu prea departe de a 2-a.. vb’a lu kazi „paradoxal dumnezeu e’un tip dat dracului” dak El vrea sa te futa, poi te fute grav…bafta

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

