Prima pagină > Despre... > Intoarcerea betivilor in parcuri (a treia parte din cronicile unui nenorocit)

Intoarcerea betivilor in parcuri (a treia parte din cronicile unui nenorocit)

Dupa o lunga pauza de baut noaptea prin parcuri, adica  dupa vro 2 luni friguroase,(deoarece ultima betie a avut loc in preajma Craciunului cand ningea din plin, si noi incercam sa ne incalzim la becul unui stalp) ne-am intors la vechiile obiceiuri, bine acum sa nu va ganditi ca in alea 2 luni nu am baut deloc, ori in baruri ori acasa, dar parcul are farmecul lui,  parca te deslantui cum vrei tu (lasi animalu din tine sa iasa)…asa cum ziceam ne-am intors la vechile obiceiuri si am fost in IOR (un alt parc, cu istorie la capitolul betii crancene). IOR-ul  are un loc special  pentru betivi nenorociti, clubul sahistilor, aici nu numai noaptea poti sa te imbeti pana te tarasti acasa ca “grudge-ul”, ziua daca te duci acolo e plin de betivi, care chiar sunt ei mai inaintati in varsta si vorbesc de Iliescu  si Constantinescu, te regasesti printre ei. Odata eram cu Nenoroshanu acolo si i-am zis “  bah uitate la batranii astia alcoolisti, ca prezentul lor e viitorul nostru”😀. Noaptea daca te plictisesti de “sahisti” pe undeva mai sus e un parculet cu leagane si topogane pentru copii din aia de 10 ani, care dupa ora 22 e numai bun de lenevit, baut, fumat si in cazul lui Nenoroshanu sa vomiti pe locul in care stii ca a doua zi ar trebui copii sa vina si sa se dea pe topogan.

Herastrau…. e mare parcul, da trebui sa fii atent unde te duci la bauta, chiar si noaptea. De exemplu odata eram in miezul noptii cu ghiozdanul plin de doze de Red’s, stateam pe marginea lacului undeva pe insula aia cu steagul in mijloc care e inconjurat de niste capete chelioase, vine un gardian sa ne ia cu legea 456, articolul 45 randul 6 bulina 14 etc. ca cica nu au voie sa bei in locuri publice si ca amenda e de la un mil la vreo 4, dupa vreo 10 minute de abureli si alte incercari de a scapa de el, am inceput sa ii zicem numele si adresele pt amenda; a inceput cu mine si i-am zis numele  corect, cand am ajuns la CNP eram prea beat sa imi aduc aminte ultimele 4 cifre si le-am zis la nimereala, atunci mi-a venit in minte o idee geniala: sa gresesc si adresa si am bagat o strada si un bloc care se afla pe langa mine; dupa aia a ajuns la Nenoroshanu, eu am fost mic copil, asta incepuse sa zica o adresa care nici nu exista.(sa nu incercati faza cu adrese gresite si la politisti ca astia au statzii, nu scriu datele pe caiet ca aia din parc, si chiar poti sa te alegi cu o amenda usturatoare).

Categorii:Despre...
  1. nenoroshanu
    Aprilie 26, 2009 la 3:15 pm

    Ce vremuri bah baiatule, da bine ca acum m-am lasat de porcariile astea(fata de cascaval) :)))))). Ma apuc de altele😀

  2. Aprilie 26, 2009 la 3:25 pm

    mi.e dor sa ma imbat in parc:-s
    probabil va ganditi k e urat sa fiu tipa,sa ma fak muci si sa vreau sa sar in herastrau pentru ca in betia mea ma gandeam sa salvez pestii de la inec:-j
    eu am skapat mereu neamendata..mita:>

  3. nenoroshanu
    Aprilie 26, 2009 la 3:28 pm

    esti de-a noastra inseamna :)))), nenorocita veritabila😀

  4. mihaiandrei
    Aprilie 26, 2009 la 3:34 pm

    e bine sa intalnim comppatrioti de-ai nostri care beau prin parcuri😀, nu conteaza daca-s fete, baieti,tineri,batrani, numai indieni sa nu fie.

  5. Aprilie 26, 2009 la 6:10 pm

    da dar stiti voi..fetele.s firave si bla bla:-j
    ultima data trebuia sa.mi iau 5 milioane amenda..eram praf si plangeam intr.un hal..aveam fata plina de rimel..si am plans am plans pana a hotarat sa ne lase.n pace cu o spaguta acolo..si imediat dupa am inceput sa rad isteric si sa.i injur:x
    ce vremuri..parca daka te imbeti in club nu e asa interesant:-s
    da’ a venit caldura>:)

  6. mihaiandrei
    Aprilie 26, 2009 la 7:01 pm

    in ce parc?😀

  7. Aprilie 26, 2009 la 8:58 pm

    Hera:x

  8. Alina
    Aprilie 26, 2009 la 11:00 pm

    „uitate la batranii astia alcoolisti, ca prezentul lor e viitorul nostru”

    f tare faza:))

  9. Aprilie 27, 2009 la 3:49 am

    uite colega de sticla:))
    ea ma tinea sa nu sar in lac:-j

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

