Prima pagină > Aberatie Literara > M-AS DUCE CATRE NICAIERI

M-AS DUCE CATRE NICAIERI

M-AS DUCE CATRE NICAIERI
::: de CIOCIO :::

Un mister care n-a apucat inca
sa viseze
ma cheama catre oriunde
si catre nicaieri.

Cobor din somn si desfac drumul.

Abia apuc sa-nvat a merge,
c-o lume ma si-nflamanzeste,
praduindu-mi orizontul,
devin o secunda cuminte.

Dupa un colt de biserica,
imi iese-n cale Moise,
punandu-mi piedica,
ingenunchez spre bine.

in marginea unui vis,
poezia ma-nvata zborul,
departe de-o piatra banala,
raman despicat spre cuvant.

Intr-o miercuri inocenta,
un copil imi masoara nefericirea,
privindu-ma de dincolo,
imi este rusine.

Pe malul unei frunze,
iubita isi desface zambetul,
facand loc vesniciei,
raman in urma.

Lang-o biblioteca desarta,
Platon imi propune-o afacere,
sa-i cumpar Ideile,
poposesc in faliment.

M-as duce catre nicaieri,
doar fiinta stie drumul,
lasandu-mi semne
un gand,
o lacrima
si-un zambet.

Un ultim post al meu, o ultima poezie, un ultim omagiu adus literaturii de asfalt, a aberatiei literare. De acum inainte voi lasa creatiile literare pe mainile celor care chiar gandesc, si au talent. Nu are rost ca un om de rand sa se apuce de scris, un om ca mine. Cu asta va spun „La revedere!” si va urez mult noroc cu blogul din care, nu de mult, faceam si eu parte.

  1. bianca
    Mai 10, 2009 la 6:08 pm

    asta inseamna k e ultima oara cand mai intru pe aici…:|

    oricum u ai cele mai faine poezii pisi :*:*:*:*

    inca astept versurile alea:p:p:p

  2. RACLA hates poetry :)))
    Mai 10, 2009 la 6:17 pm

    hai coaie nu pleka…ce draq frate…las k te bat de de’ndoi maine la scl fgm :((( faci d’astea…knd incepuse sa’mi placa blogu asta la nebunie :((( ejti un nenorocit…nenorocitule !!!! :((((( :-<

  3. Alina
    Mai 10, 2009 la 6:45 pm

    daca nu mai scri pe blog, pun pe un site de matrimoniale anunt cu emailul tau si zic ca esti gay.

  4. Mai 10, 2009 la 6:53 pm

    no ciocio..no fun:(
    coaie don.t brake my heart:-s

  5. Teo
    Mai 10, 2009 la 7:14 pm

    buey, GE-NI-A-LA poezie….
    te draq daca pleci… fi in plm cuminte… si tine-ti codita pe blogul asta… ca te alerg trei patru ture de IOR (ca dupa obosesc)

  6. nenoroshanu
    Mai 10, 2009 la 7:39 pm

    fmm de geniu X-( nu pleci nicaieri. Stai aici si terminam ce am inceput. Nici unu nu e mai bun ca altu. Suntem la fel. :X:X:X

  7. Mai 10, 2009 la 8:10 pm

    @bianca: blogul nu se va schimba😀 cu sau fara mine, tot marfa o sa fie. te asigur.

    @racla: idem bianca… si se spune: „te rup, te-ndoi!”😛

    @alina: imi schimb emailul😛 se rezolva si asta😀

    @shtrumf: ai grija de tine si de diliu meu😀

    @teo: nu e nevoie…..

    @neno: your the star!😀

    Good Luck!

  8. bianca
    Mai 11, 2009 la 2:26 pm

    dar cum ar fi sa incep aqm asa „poezia este nedeterminata spatial si temporal,in incipit este sugerata …bla bla bla” asa vroiai sa se comenteze??
    hm pai la dastea nu ma pricep decat cand am teza la romana ,in rest refuz sa ma straduiesc…
    dupa cum ti-am spus acum cateva secunde imi e foame,poate daca ma hranesc bine o sa fiu capabila sa fac o propozitie din care sa se inteleaga ceva…pana una-alta fac fraze imperceptibile(chiar si de catr mine).
    aaa stai k eu de fapt intrasem sa vad ce ai mai scris k, dupa cum ti-am spus e singurul blog pe care-l citesc… si eu ma gandeam dc dracu citesc blogul asta?? si dupa aia ma gandeam „dar dc sa nu-l citesc”:))))
    asta e pisi,crap aici de foame….doamneee ce seamana tastatura cu o ciocolata:D:D:D:D:D
    asa ca de incheiere scuze , la comentarii nu ma pricep , am ajuns la concluzia ca am un caracter defectuos , lucru care ma face sa renunt la a-mi mai expune ideile din teama de a nu molipsi si pe altii cu lenea si nepasarea mea,asa k (so) lasa aberatiile , treci aici si scrie ca o faci bine(si tu sh prietenul tau,al carui id nu te-ai obosit sa mi-l dai si mie)
    iar daca pe blog nu mai bagi nimic,scrie frate o carte k eu ti-o cumpar … de doua ori ,pe a doua mi-o fac cadou🙂

  9. lucian
    Aprilie 13, 2010 la 8:17 pm

    cat de.. n-am cuvinte. atat de mult imi place… cine pleaca… de ce?😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

