Prima pagină > Stoned Again > Pataniile unor nenorociti in cateva randuri(sau chiar mai multe) I

Pataniile unor nenorociti in cateva randuri(sau chiar mai multe) I

In aceste randuri va voi povesti aventurile prin care am trecut cu varul meu Mike, de-a lungul anilor nostri de betii crancene, vomitat in pat, dureri de cap. Voi folosi un limbaj mai simplu, incercarile mele de-a contura o nota de profunzime blogului au esuat.  Asa ca schimbam politica blogului, WRITE SIMPLE FOR SIMPLE MINDS.

….nici nu stiu cu ce sa incep.

                                                                 NOAPTEA ALBA (A 9999-A )

Au plecat ai mei odata de acasa, si am decis cu Mike sa organizam o bauta crunta ce avea ca scop borarea matzului. Mai intai am tinut un consiliu, pentru a ne sfatui in privinta de-ale ficatului. Am conceput un mini-sistem economic ce avea ca scop procurarea bauturilor alcoolice si a tutunului. Daca ma intrebati, nici eu nu mai stiu ce am cumparat atunci. A fost mult oricum si partea nasola a fost ca a fost degeaba. Dupa 18 doze de bere sa te pui in sufragerie pe jos si sa te inconjori, crezandu-te un Isus beat, e ceva dar nu e mult. Fumasem in jur de 3 pachete de tigari, la un moment dat nu il mai vedeam pe Mike de atata fum. La un moment dat, ne-a rasarit in cap ideea conceperii unei penale cu ziarul Libertatea(am ales o pagina cu una dezbracata) si doua tigari Camel. Stateam la mine in camera, intr-o ordine si curatenie desavarsita(ciocio stie) si calculatorul rula un documentar cu Sex Pistols(Filth and Fury DVD rip), eram cam plictisiti, varumiu vorbea si eu dadeam din cap si ma uitam la pungile goale de chipsuri de pe noptiera. 

Pe la 12 ne apucase o foame crancena, ghiortaiau matzele in noi ca intr-o uzina. Asa ca eu aveam questul sa gasesc food daca nu ramaneam la viata cu 5. Asa ca am dat un open la frigider si am dat pick pe mancarea ce se gasea pe acolo. Bine ca nu am fost nevoit sa dau unlocke. Nu am platit nici un gold, am incropit cateva sandvisuri, pe care bineinteles nu am putut sa le mancam pe toate. Dupa potolirea foamei, am decis sa punem un film horror japonez:The Grudge(ma rog remake american)

-Lasa cuaie, sa mai radem si noi.

Si am ras de ne-am pus plapumele peste cap. Dupa o jumatate de ora de film., a inceput interfonul sa sune: LA 3 NOAPTEA. Nu mai stiam ce sa facem, sa dam pauze la film, sa deschidem lumina, sa deschidem usa de la dormitor (usa de la casa era deschisa😀 ). Incremeniti cu resturile de mancare in gat si cu tigarile fixe in mana, am planuit un plan ce planuia sa planuiasca planificarea a doua operatiuni. Eu inchideam filmu(l-am inchis chiar cand se auzeau sunete de pus copiilor la culcare si cu o fata de COSMOPOLITAN pe ecran) si Mike deschidea usa si aprindea lumina. Job done, no grudge, just our sick minds. La interfon am auzit o voce care imi soptea cu o vibratie semi-somnoroasa

-Vreaaaaaau sa dorm.

Am inchis filmu(sau ne-am uitat la el pana la capat, nu mai tin minte😛 ) si am bagat niste concerte cu Green Day, in care faceam misto de membrii formatiei si ne uitam la ele nu mai asa ca sa gasim un defect(grasi, nesimtiti, handicapati).

Dimineata, varumiu a confundat ceaiul cu sticla de vin si cu un Dunhill pe post de aperitiv.

Categorii:Stoned Again
  1. c0smin
    Mai 12, 2009 la 10:48 am

    ce minti bolnave avetzi sh voi …..credeam k va uitati sh voi ca baietii la un film mai de doamne ajuta :>:> (shtiti voi) ,da de unde voi va uitati la the grudge😐

  2. nenoroshanu
    Mai 12, 2009 la 10:56 am

    cel mai prost si neinteresant post al meu:(

    • c0smin
      Mai 12, 2009 la 11:12 am

      cum dracu sa zici asha ceva chiar despre postul tau? :))

      • nenoroshanu
        Mai 12, 2009 la 11:22 am

        e varza cuaie

  3. bianca
    Mai 12, 2009 la 12:52 pm

    filmul ala incerc sa-l vad sh eu de cand lumea:)) da imi aduc aminte de el numa knd sunt singura sh imi e frica:-s

  4. Mai 13, 2009 la 6:36 pm

    ha ha ha. am ras:D:)). ce defecte ati gasit membrilor de la Green Day?:)) frumos post.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

