Prima pagină > Stoned Again > Discutie la Mcdonalds

Discutie la Mcdonalds

Dialog by ciocio

-Buna ziua!
-Buna ziua!
-Aveti din ala?
-De  care?
-Din ala aveti?
-Nu
-Da din alalalt aveti?
-Nu.
-Aveti altceva?
-Nu.
-Aveti ceva?
-Avem hamburgeri, cheeseburgeri, chicken roll.
-Daca aveti, dati-mi si mie ceva
-Nu avem.
-Mandarine aveti?
-Nu.
-Vreau 3.
-Ciorapi aveti?
-Nu.
-Vreau la pachet si o Cola la 2 litri
-Auziti, da TBC aveti?
Fata de la Mcdonalds sufla intr-o punga si mi-o paseaza.
-Multumesc. Auziti, da SIDA aveti?
-Nu.
-La ce ora se termina progamul?
-La 10.
-Atunci ne intalnim si va dau eu, observ ca nu aveti.

Categorii:Stoned Again
  1. c0smin
    Mai 13, 2009 la 9:04 pm

    da batz d’ala avetzi ? :>

    • nenoroshanu
      Mai 13, 2009 la 9:05 pm

      taci ma din gura ca ma faci de ras :)))

  2. bianca
    Mai 13, 2009 la 9:04 pm

    e bn k sa imparti si cu altii :X:X cata darnicie:d

  3. bianca
    Mai 13, 2009 la 9:05 pm

    aoloo da dc intotdeauna scrie careva inaintea mea??x-(

  4. hayliehayl
    Mai 14, 2009 la 2:17 pm

    :))

  5. Racla love AIDS !!!
    Mai 14, 2009 la 3:32 pm

    numele spune totu…numele meu =))

  6. Mai 14, 2009 la 5:23 pm

    ti.am zis ca esti dus?

  7. Mai 14, 2009 la 5:51 pm

    ai uitat sa spui cine e autorul acestui dialog😛 ;x

    mandarine aveti?
    nu
    vreau si eu 3 ;x

  8. Mai 14, 2009 la 6:59 pm

    eu ti`am altfel faza coae :)) era asa:

    -sida aveti?
    -nu
    -la ce ora terminati programu?
    -la 10, de ce?
    -pei sa va dau sida =))) WTF?:O =)))

  9. nenoroshanu
    Mai 14, 2009 la 7:24 pm

    faza cu wtf e a mea :))

  10. Mai 14, 2009 la 7:27 pm

    doar atat :))) … pei plm mi`ai furat dialogu :)) marfa ziua aia coae :))))

    „pentru ciocio….” =))) mai sti faza?:))

  11. RACLA hates poetry :)))
    Mai 14, 2009 la 9:13 pm

    nu inteleg…scopu acestui post…ati decazut mult in okii mei cu acest post…plm…in fine treaca de la un geniu😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

