Prima pagină > Stoned Again > Mi end Ciocio (partea I)

Mi end Ciocio (partea I)

O alta zi draguta de scoala, adaugata in calendar. Cu o sete desavarsita de cunoastere, imi indreptam curul obosit catre zidurile inchisorii federale, numita dupa un betiv ca si mine. Imi taraiam picioarele pe asfaltul jegos, umplut de flegme, muci si mucuri de tigara. Am intrat in curtea scolii, dar nu inainte de-a ma legitima in fata mancatorilor de mici si capilor de tutii capi de creta, ce mestecau ganduri goale in fata portii. Dupa ce mi-am terminat tigara de dimineata, cersita si consumata cu o lacomie dependenta, am trecut pe langa o alta patrula de pazitori de usi. Ca un elev model ce sunt, nu mi-am indreptat atentia catre sala de clasa, ci catre curtea scolii, in speranta de a mai obtine si plamanii mei o binemeritata tigara. Curtea era aparent goala, fericitii puscariasi isi ispasiseau pedepsea la ore, incatusati de teoriile profesorilor. Primul pe care l-am ochit a fost Maza(sau Mazare), un copil minune care fierbe oua in apa rece si are sechele pe langa inima provocate, bineinteles de schijele unui obuz(din al Doilea Razboi Mondial). Cu un ranjet simulat si cu o sclipire demonica in ochi, baiatul mi-a ghicit intentiile.”Bine mah, hai ca iti dau, da pula mea mai am 19 tigari si trebuie sa imi ajunga”. Oricum l-am aburit toata ziua, turnandu-i replici manipulative pentru a-mi obtine cantitatea necesara de tutun. Dupa ce am ‘arso'(in termeni populari) cu ‘tovarasul’ meu prin curtea liceului, un om fericit si cu melodiile lui Romeo Fantasticu’ isi face aparitia in the hood. Salutul lui caracteristic a fost ‘Frate care are o tigara?’. Maza a spus’Hai frate ca am dat la toata lumea(era 8 dimineata), in cele din urma omul fericit pe numele lui Ciocio a reusit sa il prosteasca cu vorbe mestesugite pe posesorul de Camel. Maza a plecat, asa ca am ramas eu si Ciocio sa ne exprimam nemultumirea fata de sistemul invechit, nemurirea sufletului, planuri de viitor, conceperea unor romane(Adormit sub un copac argintiu si Salt in timp). Tovarasul meu de suferinta si bautura avea minunata ora de sport, in timp ce colegii lui isi rupeau plamanii facand ture, loiali profesoarei de sport, Ciociolica fuma o tigara cu spor.”Da doamna vin si eu stati sa termin tigarea’. Nu a mai venit. Dupa o jumatate de ora ne-am mutat locul de discutie catre un spatiu propice aprofundarii filozofiei de asfalt. Ne-am asezat la umbra, pe niste lemne fragile si am inceput sa discutam d-ale sufletului, dar nu inainte de a ne rula un joint cu tutun si foite numit:’penala’. In timp ce minutele se scurgeau pe langa noi, ne depanam amintirile neplacute si viitoarea toamna petrecuta sub acoperisul repetentiei. Oare meritam noi sa invatam intr-un institut ca Nichita Stanescu, plin de copii cu creier de pluta si cu mentalitate primitivo-idioata?.
Maine urmeaza partea a doua, dimineata in care eu si cu Ciocio ne-am odihnit partile dorsale pe bancile unui parc.

Categorii:Stoned Again
  1. Mai 14, 2009 la 8:10 pm

    alina ai citit?
    astia doi sunt ‘noi,varianta masculina’
    tu esti ‘ciocio’ si io.s ‘neno’ ca sunt mai handikapata mintal..in plus,avem aceasi zodie:x
    muie IORGA!
    hua bha ‘wanna-be-cocalari’ din iorga!
    astia de la noi nu pot fi nici makr cocalari adevarati:)) dar oameni normali??
    roac rulz:p

  2. nenoroshanu
    Mai 14, 2009 la 8:11 pm

    ciocio si neno sunt doar doi (matematic vorbind :)) )

  3. Mai 14, 2009 la 8:12 pm

    za uan end onli =)))

  4. nenoroshanu
    Mai 14, 2009 la 8:25 pm

    eu cu strumph ne asemanam ca ”doi” picaturi de urina

  5. RACLA hates poetry :)))
    Mai 14, 2009 la 9:09 pm

    lol coae :))
    poi kam asta fak sy yo in bulau’ ala xD
    plm in termeni mult mai simpli si mai…uman =))

  6. Mai 15, 2009 la 7:41 am

    urina ma?
    pai parca erai zeu si yo divina ‘te’n putza lu fratimiu..
    k doua picaturi de parfum scump(lacoste)
    :-j

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

