Prima pagină > Stoned Again > Tripuri cu carnati de caine [RATTUS]

Tripuri cu carnati de caine [RATTUS]

GUEST POST BY RATTUS

 
-coaie …te-a luat ?
– nu…
-da de ce razi atat ?
-nu stiu
-esti prost ….te-a luat
-da ba , asa e …si pe tine ?
-da frate
…………………….
-ba …il vezi p-ala ?
-care ma ?
-p-ala care plimba cainele mai incolo
-da…ce e cu el ?
– eu il vad in ceatza rau
– si eu
dupa 1 minut
-coaie =)) na trip
-ce trip ma ?
-iti mai aduci aminte de ala cu cainele care l-am vazut acum o ORA ?!?!
-parca….ce e cu el ?
-ba…vedeam in ceata si incercam sa-mi dau trip singur
-asa …si ?
– si mi-am imaginat ca cainele se alungise in ceata
-asa si ?
-si dupa s-a transformat intr-un sir lung de carnati….
-asa….si ?
-coaie…ala plimba carnati in lesa
-asa si ?
-si dupa s-a transformat intr-un tren
-aha….si pe urma ce ?
– coaie , mi-am revenit din trip si vedeam doar cainele , nu si stapanul
-ba….cred ca era o fantoma
-eeeeeeeeeeeeeesti spart

http://www.myspace.com/omurattus

Categorii:Stoned Again
  1. Alina
    Mai 14, 2009 la 4:42 pm

    „-coaie…ala plimba carnati in lesa”

    =))

  2. Mai 14, 2009 la 5:25 pm

    da’ vreau si io:(
    mi.e dor sa.mi puna fantomele piedici in fire:(

  3. Mai 14, 2009 la 5:53 pm

    auzi mah? da’ omu rattus stie ca i`ai luat postul? :))

    • nenoroshanu
      Mai 14, 2009 la 7:20 pm

      pai el ma rugat sa il pun :)) si i-am scris si numele

      • Mai 14, 2009 la 7:22 pm

        adika vrei sa spui ca omu’ rattus e cititor StonedAgain? :O WTF? :O =)))

  4. RACLA hates poetry :)))
    Mai 14, 2009 la 6:10 pm

    lol coae…:)))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

