Prima pagină > Stoned Again > Mi end Ciocio(partea a….cea mai frumoasa parte)

Mi end Ciocio(partea a….cea mai frumoasa parte)

Astazi am ajuns la scoala, ca de obicei nu ma duc la prima ora, ma duc sa fumez in curtea scolii, Ciocio era prezent ca de obicei si m-a intampinat cu salutul lui specific’Frate ai o tigara ?’. Aveam bineinteles, inainte sa ajung la scoala am gasit prin casa niste maruntis, monede de 5 bani, asa ca mi-am luat inima in dinti si m-am dus la magazin sa iau un Kent lung, vanzatoarea a stat jumatate de ora sa numere maruntisul, in timp ce in spatele meu s-a format ditamai coada, credeam ca incep aia sa ma injura de morti, da am scapat. Cum ziceam am ajuns in curtea scolii si Ciocio mi-a facut o propunere de nerefuzat, sa mergem in Fire. Ne-am luat talpasita si ne-am indreptat catre tramvai, care bineinteles l-am gresit, am coborat la Tineretului si ne-am apucat sa culegem maci din balarii. Si cu aceasta ocazie am inventat: Ziua Internationala a Macului. Prima floare a fost data de mine, catre un mos cam gay da macar a primit-o, Ciocio i-a dat lu’ unu cu pliante. Iar peste catva timp ne-am facut curaj si am abordat doua batranici(planul initial era sa dam la femei frumoase dar suntem prea timizi😀 ). Cu aceasta ocazie vreau sa ii multumesc lui Ciocio pentru palma care mi-a aplicato in 311, dar am avut grija sa ii intorc favorul🙂 . Cand am coborat in troleibuz-autobuz-mijloc de transport(tot timpul le incurc) am dat sa ne aprindem o tigara dar erau luate de vant.

Am ajuns in fata la Fire si ne-am intalnit cu un prieten de a lu’ Ciocio: Mihai. Mai tarziu a venit un mos de vreo 60 de ani care a inceput sa intre in discutie cu noi, lui Ciocio i-a daruit 10 lei,eu am fost responsabil cu consumarea lor, procurand o sticla de vin basinos si acru numit „Muscatel’🙂, in timp ce ne savuram sticla de posirca, nea Valentin(asta e numele lui) a dovedit faptul ca e un om inteligent, care bantuie strazile Lipscaniului, in timp ce tiganii jegosi isi falfaie curul in palate si masini scumpe.  Vorbitor a 10 limbi si purtator de haine SH ne-a arat o alta fata e vietii, inafara materialismului pur de care da dovada societatea din ziua de astazi. O alta surpriza a fost ‘tutunul’ turcesc, mai tarziu am realizat ca e mescalina ( dupa gust eu si dupa miros Ciocio). Nu pare ciudat sa filozofezi cu un batran sarac si cult, cu un vin spurcat si cu o tigara prin ruinele Lipscaniului. O experienta ciudata care ne-a schimbat punctul de vedere.  Dupa ce era sa imi parlesc nasul cu bricheta data la maxim, am luat o alta destinatie:casa batranului, am zburat (as vrea sa zbor dar fara iarba nu pot) catre un loc necunoscut. Am ajuns in casa batranului situata in centrul Bucurestiului: o casa de filozof, un jeg inimaginabil, timbre care valoreaza cat tot Lipscaniul, un jurnal prafuit, in fata ferestrei cateva acoperisuri interbelice. Eu cu Ciocio stateam pe un pat, incercand sa rulam un joint (Ciocio nu mai putea, eu nu stiu😀 ) mosul statea pe scaun si ne exprima singuratatea lui. Singur si cult intr-o lume materialista. Pentru unii, mizeria lui provoaca dispret, pentru noi un aer filozofic si static. In timp ce Ciocio manca paine veche din ansamblul culinar al batranului, eu ma ocupam cu stoinicie de a doua sticla de vin.

Batranul a adormit pe scaun, ne-am luat la revedere, promitandu-i o vizita viitoare. Am coborat cu greutate scarile intortocheate. Lui Ciocio ii venea sa vomite, lucru pe care l-a indeplinit la Obor in fata Mcdonaldsului. Ne-am luat la revedere, de la aceasta experienta, cu oameni batrani, si cu promisiunea sa scriu acest post.

Atentiune!!!! Acest post nu este scris in conditii normale de gandire :)), ci sub influenta substantelor nocive😀

Categorii:Stoned Again
  1. bianca
    Mai 18, 2009 la 12:26 pm

    :)) maaaahaha ce lepre de copii:))

    fain mosu:))

  2. bianca
    Mai 18, 2009 la 12:30 pm

    bn mah,sunt imatura sh lispsita de experiente de genu asta…asta e.scz pt comm de mai devreme,a fost ultimul pe care vi l-am lasat🙂

    • nenoroshanu
      Mai 18, 2009 la 12:44 pm

      nu pleeeeeeeecaaaaaaaaaaaaa

  3. oglinda
    Mai 18, 2009 la 12:30 pm

    Viața mereu are laturi mai bizare si uneori e extrem de interesant sa te ciocnești de ele macar in treacat, sper ca ai și învățat ceva din toata istoria asta?!

  4. Mai 18, 2009 la 5:29 pm

    am vomat langa doua femei :)) saracele…. =)))

  5. nenoroshanu
    Mai 18, 2009 la 5:44 pm

    sunt mandru de tine fiule🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

