Prima pagină > Romania, TE IUBESC! > American Idols vs. Romanian Whores

American Idols vs. Romanian Whores

Celebra fraza maneleriana „Copia nu are valoare” se potriveste execelent cu tinerele talente in domeniul muzicii, din Romania. Dupa multi ani de studiu al muzicii autohtone mi-am format o idee, si anume: MULTE „VEDETE” DE PE LA NOI SUNT COPII NEREUSITE ALE AMERICANILOR!
Sa luam cateva exemple:

Smiley – Justin Timberlake
Alex – Jay-Z
Puya – 2Pac
Andreea Banica – Madonna
Praf In Ochi (PIO) – Linkin Park
Anda Adam – Beyonce
si multi multi altii…

Dar plagiatorii romani au cotropit si televiziune, provocand telespectatorilor stari de voma si greata.

Teo Trandafir – Oprah
Capatos – Jay Leno Show
La Bloc – Friends (e acelasi scenariu, difera doar actorii…)
etc …

Chiar nu suntem in stare sa facem ceva pur romanesc?

Dumnezeu cand a creat Lumea a impartit frumusetile naturii in mod inegal. Cand a ajuns la Romania a dat de toate: munti, mare, campii, podisuri, etc.
Sfantul Petru putin confuz il intreaba pe Dumnezeu:
– Dar nu le-ai dat cam multe Doamne?
– Eee… Stai sa vezi ce popor le dau!

Categorii:Romania, TE IUBESC! Etichete:, ,
  1. nenoroshanu
    Mai 20, 2009 la 8:29 pm

    nu ma intereseaza nimic din ce-ai enumerat aici😛

  2. Mai 20, 2009 la 8:39 pm

    da chiar coaie:-j
    pe mn ma intereseaza doar praf in ochi:d

  3. nenoroshanu
    Mai 20, 2009 la 9:26 pm

    Si observ ca a revenit in forta cu posturi extraordinare si fulminant de acaparatoare. De o complexitate iesita din comun, ceva fenomenal, nu am cuvinte, am orgasm. Bravo Ciocio esti cel mai tare blogger din toata blogosfera asta plina de amarati cu creier de Fred Flinstone, nu ca tine un baiat care dezbate probleme serioase si profunde, menite de a lumina mintile noastre intunecate. Inca o data, BRAVOS !!!!!

  4. nenoroshanu
    Mai 20, 2009 la 9:27 pm

    ZOB imita pe Green Day😀 (regret sa spun asta desi fac parte din hall of fame-ul personal)

  5. Mai 21, 2009 la 4:37 am

    ia.l usor neno,vine dupa o perioada grea..vrei romane filozofice?
    in plus,mai degajeaza si el atmosfera:p:p

    • nenoroshanu
      Mai 21, 2009 la 10:00 am

      trebuie sa imi dezvolte teoria metafizici pure si sa imi expuna teorii filozofice privind nemurirea sufletului

  6. Mai 21, 2009 la 2:47 pm

    bine k esti tu destept pt ca ai talentul de a folosi cuvinte mari si a aburi oameni..trecem peste

  7. Alina
    Mai 21, 2009 la 5:02 pm

    campanie anti-neno:))

    • nenoroshanu
      Mai 21, 2009 la 6:13 pm

      pai gata m-am suparat plec imi iau catrafusele va dau papucii si va las un gust amar, si nu o sa scapati cu fata curata weeeeiii :)))

  8. nenoroshanu
    Mai 21, 2009 la 6:09 pm

    de ce campanie anti neno😦 >?

  9. Alina
    Mai 21, 2009 la 8:03 pm

    nu stiu:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

