Prima pagină > 3 bloggeri > Good Morning Sunshine

Good Morning Sunshine

Ma trezesc dimineata, ma intorc pe o parte si cu ochii intredeschisi ma uit la camera mea. Prea multe detalii imi imbulzesc luciditatea, recunosc tot, hainele atarnate peste tot, clovnul agatat de lustra, draperiile albastre trase, foile imprastiate pe parchet, Misterioasa flacara a reginei Loana de Umberto Eco sta inchisa pe perna, am citit-o aseara, nici nu mai stiu la ce ora m-am culcat, m-am trezit in toiul noptii si nu mai stiam unde sunt, imi miscam degetele si clipeam des, speriat de linistea noptii si de propia mea existenta. Am ramas siderat de picaturile de apa scurse pe chiuveta, parca se scurgeau la mine in creier. Am adormit. Dimineata, mama ma trezeste, cainele se suie in pat, noroc ca e pufos ca altfel il gonesc, imi afund degetele in blana lui deasa si alba si ii resping capul malefic gata sa imi aplice o limba pe fata. Cu mama nu port o discutie ampla, ii cer doar o tigara, mi-o lasa pe birou fugitiv, sa nu vada tata. Pleaca, inchide usa. Raman eu si cainele in casa. Ma scol din pat si imi caut deznadajduit papucii rosi de caine, in picioarele goale ma duc sa imi prepar cafeaua, in timp ce acest sa fiarba apa, trag draperia de la bucatarie si admir orasul murdar, primele tramvaie zgaltaie sinele, trezind calatorii din amorteala, pe cer nici un nor, se anunta o zi frumoasa, pe care nu am chef sa o intampin cu un zambet pe fata. Nu aici, nu in preajma constructiilor de beton si ciment ci in fata marii friguroase. Apa s-a fiert, inca simt in nari  parfumul mamei, il inspir cu ochii inchisi, in timp ce arunc doua cubulete de zahar in cana. Am trei alternative: ori ma duc sa imi beau cafeaua in dormitor sa ascult muzica, in sufragerie sa ma uit la Mircea Badea(singura emisiune pe care o urmaresc) ori ma duc pe balcon. E 6.58 asa ca m-am apucat sa scriu acest post, il termin in doua minute si ma duc sa ma uit la Badea. Mai bine il recitesc.                                  

                                        Dimineata e inceputul nimicului

Categorii:3 bloggeri
  1. Alina
    Mai 20, 2009 la 7:47 pm

    stai asa .. de ce drc ai un clovn agatat de lustra?!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

