Prima pagină > 3 bloggeri > The Return Of Ciocio!

The Return Of Ciocio!

M-am reintors pe blog dupa o binemeritata pauza de odihna, pauza menita a-mi curata mintea cea tulbure cu nicotina, cofeina si alcool, si a-mi face loc pentru cultura si inspiratie. Dupa o saptamana de chin, o saptamana de doliu, pentru toata familia Goia (familia mea) revin cu forte proaspete dar totusi cu, inca, un ghimpe in suflet.
Moartea bunicii mele a provocat haos in randul “clanului Goia”, dar totodata a creat si noi prietenii, prietenii intre frati ce pareau de mult a fi apuse. Poate asta si-a dorit bunica, poate acum va fi fericita, acolo unde se afla. Cert este ca am fost martorul unui miracol, un miracol care credeam, acum cativa ani, luni, saptamani, a fi imposibil de realizat. De multi ani nu mi-am mai vazut unchii impreuna la masa, discutand calm, fara certuri. Un adevarat miracol!
Voi continua a scrie pe blog cat se poate de des, posturi interesante, posturi satirice, posturi cum numai pe www.stonedagain.wordpress.com mai gasiti.

Categorii:3 bloggeri Etichete:, , ,
  1. Teo
    Mai 20, 2009 la 3:41 pm

    bai, sad post:(
    condoleantse buah>:D< hugs kisses ce vrei tu numai sa fii ok..:(

  2. RACLA omu rece :)))
    Mai 20, 2009 la 3:41 pm

    e nevoie de un lucru najpa sa se intample ceva klumea :))) WELcoME BAcK CretINUle :X:X:X

    • Mai 20, 2009 la 3:42 pm

      unde imi sunt pufarinele alea? :X

      • RACLA omu rece :)))
        Mai 20, 2009 la 3:43 pm

        le’am rontzait ieri cuaie :(:(:( another time…

  3. Mai 20, 2009 la 6:32 pm

    welcome back..missed u:x

  4. nenoroshanu
    Mai 20, 2009 la 7:11 pm

    Mi-a fost dor de tine, ca o diaree. Hi!Hi! :)) doar stii ca te iubesc….ca pe un abces pe buza😀 XOXO MAH MAH

  5. Alina
    Mai 20, 2009 la 7:46 pm

    ieeee, you’re back:X

  6. profa
    Iunie 27, 2009 la 9:02 pm

    Ha,ha. Ce copil esti! Nu stii ca orice miracol tine doar 3 zile? Iar in „clanul” Goia chiar mai putin.

    • Iunie 29, 2009 la 8:32 am

      au trecut 6 saptamani si ei au ramas la fel😛 deci te-ai inselat iar!

      • profa
        Iunie 30, 2009 la 8:43 am

        Bla, bla…n-ar fi fost mai bine ca aceasta „buna intelegere”sa fi fost si cat timp a trait bunica ta? Nu de alta dar i-ar fi fost viata mai usoara. Egoismul si confortul personal au fost mai importante decat linistea ei. Din pacate….

  7. nenoroshanu
    Iunie 30, 2009 la 1:45 pm

    doamna profa(de blowjob presupun) nu ne onorati cu o identitate?

  8. Iunie 30, 2009 la 8:16 pm

    bah asta e proasta sau se preface? pula mea eu sunt de vina ca nu s-au inteles? cretino!

  9. nenoroshanu
    Iunie 30, 2009 la 9:18 pm

    nu asa mah!!!! pai bah handicapaaatoooooo(ii dai pumni in cap)

  10. profa
    Iulie 1, 2009 la 7:23 am

    orice ati face si ati zice tot niste labe triste ramaneti (scz ca nu stiu termenul in engleza) si niste putoi care nu stiti decat sa dati din gura.Habar n-aveti pe ce lume traiti.Hai pa,ca v-am bagat prea mult in seama si nu e cazul.

    • Iulie 1, 2009 la 8:16 am

      eu cred ca te bag in ma-ta! daca ai coaie in tine sau in gura spune cine esti, da un id, un blog ceva. si argumenteaza jignirile aduse noua. nu fi proasta, nu incerca sa te impui ca ne impunem noi punctul de vedere si nu cred ca intra doua deodata.

  11. Iulie 4, 2009 la 12:27 pm

    mai bine pleci tampitule…repetentule >:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

