Prima pagină > Aventurile Lui SuperMaza > SuperMaza Tras In Poza!

SuperMaza Tras In Poza!

– Ala e un avion?
– NU!
– E o pasare maiastra?
– NU!
– E un castor zburator?
– Exista o asemanare!
– ALA E SUPERMAZA!!!

SuperMaza, singurul supererou in stare sa fiarba oua in apa rece! Muscat in urma cu cativa ani de fund, de un castor radioactiv, banalul Maza, devine SuperMaza peste noapte.
Dupa multe cercetari ale marilor savanti, printre care si eu, am aflat ca acest miracol al omenirii se hraneste cu cacat! Cu cat mai mult cacat mancat cu atat mai multa putere!
In sfarsit SuperMaza a fost pozat de un fotograf amator! ATENTIE! Inchideti copii in camerele lor, SuperMaza are puteri, de obicei, online!

Click pentru marire!

Click pentru marire!

  1. nenoroshanu
    Mai 21, 2009 la 4:15 pm

    toti mancam cacat cuaie, cat cacat am mancat eu la aberatie literara trebuia sa fiu acum superman

  2. nenoroshanu
    Mai 21, 2009 la 4:21 pm

    sterge cuaie posturile despre maza nu ne apucam acum sa facem misto de lume

  3. hayliehayl
    Mai 21, 2009 la 7:25 pm

    :))

  4. Mai 21, 2009 la 7:34 pm

    ciocio..ma doare burta de ras:-j
    pana la urma ai reusit sa ma inveselesti..ms:*

  5. underhiphop
    Mai 31, 2009 la 11:50 am

    =)))

  6. RACLA omu rece :)))
    Mai 31, 2009 la 11:50 am

    super tare :)))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

