Prima pagină > Romania, TE IUBESC! > Hai sa deschidem o carte

Hai sa deschidem o carte

Prima carte citita nu mi-o amintesc foarte bine, presupun ca era un volum de basme. Totusi prima carte citita cu adevarat a fost „Aventurile lui Gulliver’, am terminat-o de citit intr-o zi intreaga, iar dupa terminarea lecturii am avut o durere groaznica de cap. Imi mai aduc aminte de o carte(spre rusinea mea nu mai stiu cum se numeste) dar o citisem pe toata intr-o noapte, si a doua zi imi imi nascuse pisica. Mi-au trecut prin mana carti prea putine pentru unii si prea multe pentru altii, carti care m-au definit ca om, mi-au schimbat mentalitatea, m-au pus pe ganduri, mi-au raspuns la un milion de intrebari dar mi-au pus in acelasi timp si un miliard.  Urmeaza 20 autori care mi-au dezorientat conceptia despre viata:

1.Albert Camus-toate operele(Strainul si Intre da si nu)
2.Herman Hesse-toate operele
3.F.M Dostoievski-toate operele(in special Idiotul si Fratii Karamazov)
4.Voltaire-Candid si Dictionarul filozofic
5.Gogol- Suflete moarte
6.Umberto Eco-Misterioasa flacara a reginei Loana si Numele Trandafirului
7.Jean Paul Sartre-toate operele(Greata si Zidul)
8.Andre Gide-Falsificatorii de bani
9.Liviu Rebreanu-toate operele(Ion si Padurea Spanzuratilor)
10.J.J Rousseau- Noua Eloiza, Contractul social, Tratat asupra inegalitatii dintre oameni
11.John Fowlers- Magicianul
12.Gabriel Garcia Marquez-toate operele- Un veac de singuratate si Dragostea pe vremea holerei
13.Maria Vargas Llosa- Conversatie la catedrala
14.William Faulkner-toate operele
15.Henryk Sienkiewicz-Prin foc si sabie

16.Milan Kundera-Gluma
17.John Steinbeck-La rasarit de Eden
18.Marin Preda-Cel mai iubit dintre pamanteni
19.Platon-Republica si Legile
20.Carlos Castaneda-toate cele 11 carti despre ocultismul samanic

Si la sfarsit sa incheiem cu o veste neinteresanta pentru unii si rea pentru altii: Toate bibliotecile municipale din Bucuresti vor fi inchise pana in octombrie!!!

  1. Alina
    Mai 26, 2009 la 7:12 pm

    uite d’aia e bine sa ai multe carti si sa comanzi si de pe net.

    dar totusi, de ce le inchid?

  2. RACLA omu rece :)))
    Mai 27, 2009 la 4:04 pm

    vestea aia…neintereseanta…atatea carti … ce draq coaie..:|:|:| nuj dak am citit altceva in afara de „Capra cu 3 iezi” in viata mea… si nici nu vreau… alt subiect trecut la ctg „boringgggggg”

  3. Alina
    Mai 29, 2009 la 4:59 pm

    /\
    |
    |
    |
    |
    mda .. inca unul cu idei preconcepute. normal ca daca nu citesti n’ai de unde sa stii ca o carte poate fi f interesanta.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

