Prima pagină > Stoned Again > Risipa de timp

Risipa de timp

A scrie pe acest blog, reprezinta o totala lipsa de ocupatie, in timp ce as putea sa citesc o carte buna, eu stau si imi pierd vremea pe blogusorul asta citit doar de cativa oameni. Voi inceta sa mai public si imi voi sterge toate posturile de la „Aberatie Literara’ din motive de securitate. N-am chef ca un linge-blinde sa imi fure posturile, nu ca ar fi ele cine stie ce, dar mi-au ocupat o particica din timp si spre uimirea tuturor am pus un gram de suflet in alcatuirea lor. Internetul si blogul imi ocupa o groaza de timp, ore in care as putea sa fac ceva folositor, nu sa ”surfez” pe internet ca un no life. Comenturile primite sunt pur si simplu iesite din sfera subiectului scris, o exceptie reprezentand-o domnul Paul Gabor, care mi-a citit cu atentie creatiile si consider ca a stiut sa apreciez cateva cuvinte scrise din inima, cu aceasta ocazie as dori sa ii multumesc. Sa nu il uit si pe amicul meu Ciocio, coleg de suferinta intr-ale bloguitului, as dori sa il previn in privinta viitorului acestui site. Ar fi recomandat inchiderea lui, repet: deoarece ocupa o groaza de timp iar munca noastra este sisifica. Cu poezie nu te hranesti. Din arcul meu satiric lansez o sageata catre stiuti ”cititori” ai acestui blog, le atrag atentia ca decizia mea este irevocabila.

In timp ce alte bloguri cu caracter comercial au o atractie magnetica, iar cele care sunt originale ,sau ma rog incearca sa fie, nu au mare trece in portofoliul literar al unora.  Creatiile noastre sunt apreciate doar dupa muzicalitatea cuvintelor, nu dupa mesajul ascuns intre randuri.

Mie scarba sa abordez evenimentele mondene, scena politica nu ma intereseaza si presupun ca nu am inca maturitatea intelectuala pentru a digera actiunile oamenilor care ne conduc tara. Din pacate am o idee preconceputa despre politica, alimentata de mass-media si literatura. Nu ma uit la televizor, asa ca singurile schimbari la care i-au parte si imi ajung in urechi doar ocazional si din greseala, afara e cald si in casa miroase a mancare gatita de mama etc. . Nu vreau sa satirizez lumea de astazi, au satirizat-o altii destul, ar fi inutil pana la urma, tot nu schimbi nimic, chiar daca te schimbi si pe tine. Cu aceasta ocazie as dori sa ii cer scuze colegului meu de liceu Radu, poreclit pe nedrept SuperMaza, pentru injuriile pe care le-am postat pe blog la adresa sa. Cuvintele vulgare, ce au reprezentat o pata de puroi pe unele postari, asta  nu inseamna ca esti ”cool” daca injuri. Ignorati-mi articolele referitoare la viciile mele, prezentate cu o aroganta adolescentina, in timp ce ma mandream cu ele. Viata nu inseamna doar baut, scuipat, ragait. Trebuie sa faci ceva care sa ramana nu un ficat cat Casa Poporului si un plaman gaurit. Asta denota teribilism si ignoranta. Pana la urma trebuie sa faci ceva util cu timpul tau, nu sa ti-l pierzi intr-un mod redudant si daunator.  Voi incheia peripetia mea pe acest blog cu o ultima poezie:

                                     Cine e autorul?

Ne bucura prezenta soarelui calm
Ii dedicam ode si un preaslavit psalm
Campiile verzi si pline de flori
Racorite de darapanatele mori

O floare in vantul jucaus
Vazuta din crapatura unui urs de plus
Ploaia cazuta pe acoperis ca bataile de toba
Lemnul gros si ars, acoperit de cenusa in strabuna soba

Somnul licuricilor in iarba uda
Totul parfumat cu atata truda
Rasaritul e acelasi pentru fiecare poet
Gustata fiind a sa urma de regret

Lasat in urma de pasarile migratoare
Le intorc spatele si intorc privirea spre linistita mare
Ma joc cu nisipul fierbinte si vrajit de catarge
Afund piciorul in apa, gadilat de alge

Peisajul se schimba, ca o prea batrana frunte
Sub obositele picioare imi apare falnicul munte
Ridic piciorul spre a ii cuceri piscul
Din Egipt striga cu disperare, nefericit…e sfincsul

Creat e totul cu migala
Parca izvorat din a tristetii boala
Cine e autorul acestei melodii?
Visez eu sau miroase a parfum de salcii?

P.S : Ii multumesc prieteni mele Teo ca mi-a scris o poezie pe peretele din camera ei, poate cel mai frumos loc unde puteam sa public :))

Categorii:Stoned Again
  1. Mai 28, 2009 la 9:01 pm

    da frate… propun NU inchiderea blogului, ci doar lasarea lui in bataia vantului, lipsit de „stapani” ca orice caine maidanez.
    ma bucur ca ai ajuns la vorba mea (cine e de mult pe blog stie despre ce vorbesc), ne risipim talentul, mai mare al tau sa fim sinceri, pe niste oameni lipsiti de talentul de a citi printre randuri, oameni atrasi doar de frumusetea cuvintelor.

    propun infiintarea unui alt blog, cu ajutorul domnului Paul Gabor caruia ii multumesc pentru rabdarea si inteligenta de care a dat dovada citind blogul unor pustani inca la inceput, daca este si dansul de acord…

    imi pare rau pentru cititorii fideli ai blogului, care vrand-nevrand ne-au ajutat cu blogul, cel putin in domeniul vizitelor.

    eu nu imi voi cere scuze lui Radu (acum am aflat cum il cheama, si nu trebuia sa dai nume…) pentru ca este normal ca in orice grupa de prieteni sa se faca misto de cineva, e normal si eu am fost in locul lui, dar imi voi cere scuze pentru posturile scrise despre el, nu merita… misto-ul pe care il facem ar trebuii sa ramana intre noi!

    inca odata scuze, si mii de multumiri domnului Paul Gabor pentru rabdarea sa de a citi creatiile lui Neno’, ale mele fiind inca puerile… asta nu este o forma de invidie, ci o forma de respect adusa prietenului meu. l-am respectat mereu, si am inghitit intotdeauna faptul ca este mai bun ca mine, lucru care m-a indemnat sa devin mai bun, mai bun si mai bun…

    te iubesc Neno’, RACLA, shtrumph, alina, si cine mai e pe aici, si imi pare rau ca nu putem scrie posturi potrivite pentru voi :*

  2. nenoroshanu
    Mai 28, 2009 la 9:12 pm

    Nu prea mai am nimic de adaugat, exodul nostru se desfasoara in fata unei multimi exagerat de mica, ca si noi. In ziua de astazi, literatura a ajuns la stadiul de javra aruncata intr-un colt al mizeriei, cultura in general. Nu mai vreau sa expun o intreaga teorie privind incultura, analfabetismul, mi-am racit gura de pomana in posturile precedente. Eu si Ciocio avem de gand sa ne publicam un roman, dar avand in vedere circumstantele actuale, in Romania mai ales, acest vis tine de domeniul imposibilului. Voi uitati-va in continuare la videoclipurile lui Liviu Guta si Florin Salam si noi ne tocim creierii si ne mulgem sufletul pentru a crea ceva frumos. Sunt si altii in situatia noastra, copii extrem de talentati, nepromovati, aruncati in exilul indiferentei. Mai interesante sunt stirile despre Elodia si Ogica decat premiul I primit de un baiat din Sava pe plan international, la olimpiada de fizica, acum doua luni.

  3. Mai 29, 2009 la 7:46 am

    Nu e nevoie de multumiri, pur si simplu am ajuns pe blogul tau din intamplare… Eu sunt un surfer de bloguri, sunt fericit ca am timpul necesar acestei activitati…

    Cat despre inchiderea blogului, daca accepti o sugestie: nu face asta. Te grabesti. Pur si simplu lasa-l asa cum e. Scrie cand doresti, fara sa te obsesionezi, fara sa depui efort. Azi nu ai chef, perfect. Maine nu, perfect. O saptamana fara scris, nu moare nimeni. Scrisul pe blog este terapeutic, chiar daca nu o stii iti vei da seama de asta dupa ce il vei inchide. Eu am trecut prin faza asta mai demult.

    Nu o face. Vei deschide altul.

    De ce? Microbul scrisului intra foarte adanc in cei ce o fac. Iar la tine e deja prezent. Nu te grabi… Doar atat…

    Si nu inghit asta cu „domnului”… OK?

  4. Alina
    Mai 29, 2009 la 4:54 pm

    „imi pare rau ca nu putem scrie posturi potrivite pentru voi”

    dar oare chiar credeti ca noi intram zilnic [cel putin eu] pe blog ca sa citim ce ati mai scris ..doar asa ..sa va facem viewuri? sau sa dam acolo commuri ca sa se stranga mai multe? am intrat intamplator pe blog si il citesc in continuare pentru ca imi place [nu vreau sa vorbesc si in numele celorlalti desi la fel este si la ei] ..
    intradevar, nu intelegem anumite articole, dar asta nu ne face sa nu mai citim blogul. daaaaar asta nu inseamna nici ca trebuie sa va chinuiti sa scrieti altfel, ca sa fie „posturi potrivite” …

  5. Alina
    Mai 29, 2009 la 4:55 pm

    am intrat intamplator de blog*

  6. Mai 29, 2009 la 7:46 pm

    ce tampiti:p
    va iubesc ma:x
    si fiecare are motivele si felul sau de a scrie pe blog..
    cacat..daia nu mai pot ca nu plac cititorilor poeziile mele sau posturile scarbos de siropoase dspre my love life..
    si nu.mi pasa ca nu am vizitatori sau commuri..
    voi vreti faima..aveti rabdare..

  7. RACLA omu rece :)))
    Mai 31, 2009 la 11:40 am

    i agree with alina…and yes, i love you too ciocio :X😛 si asta e coaie…ROMANIA…neno are mare dreptate ca mai interesant este elodia pizda masii si lotto’istu ala deka cineva kare a luat premiul I la Olimpiada Internationala de Fizica…pnm ce vrei frate…mutati’va in Timisoara😉 akolo exista mult mai multa cultura decat in Bucale😀

  8. Radu
    Iunie 3, 2009 la 3:31 pm

    Ciocio , iti multumesc pentru scuze , nu enimic , am inteles ideea , doar ca asta chiar daca a fost un „mishto” eu nu prea il inteleg , am fost mult mai izolat , nu prea am iesit pe afara cand eram mai mic , nu imi placea sa socializez cu lumea … si iti dai seama ca nu prea inteleg si nici nu prea imi plac chestiile de genul🙂 dar o fapta scuzata e pe jumatate iertata🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

