Prima pagină > Stoned Again > Bolnav si sucit

Bolnav si sucit

Da nene, sunt bolnav şi sucit în acelaşi timp, am o bubă care mă roade, când mă întorc pe o parte nu mă mai doare, cred că am gripa scriitoricească, HONO, parcă un drăcuşor îmi pune în funcţiune creierul stafidit şi degetele mirosind a tutun. Ce dacă nu citeşte nimeni blogul, îl citesc eu, mă duc în oglindă şi îmi laud inteligenţa mea încă nedescoperită, spunându-mi cu un rictus jegos cât de deştept ”mă”  fătat  mama. Am şi eu  ritualul meu, înainte de toate, inspiraţia îmi vine după o plimbare pe străzile frumos pavate ale Urâtului Paris, ideiile mi-se aştern, transformându-se în cenuşa circumovolutionilor mele. Am descoperit că sunt român, din greşeală se pare, tot ce mă înconjoară nu pare să îmi confirme identitatea naţională, în plus de asta am observat că pe blog e o reclamă în stânga care îndeamnă toţi ”scriitorasii” să folosească diacriticile, în speranţa de a mai salva ceva din limba asta şi aşa ”englezizata”, ”tiganizata”, prost vorbită. Îmi voi verifica postul de…. multe ori înainte să îl public, pentru a îmi corecta eventualele greşeli gramaticale. Toţi suntem oameni. În concluzie, am decis să îmi revoc decizia irevocabilă şi să rămân pe blog.

Categorii:Stoned Again
  1. MZG
    Mai 29, 2009 la 4:39 pm

    Hip hip hoorey? Ce ţi-e şi cu deciziile irevocabile. Mda, te (vă) citesc mă!, din umbra ce-i drept, după un google-storming. Penibil? Nu prea cred. Imi place blogul!

    Ţineţi-o tot aşa! De fapt, măcar ţineţi-o…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

