Prima pagină > 3 bloggeri > Add New Post

Add New Post

N-am prea stiut ce nume sa ii dau postului asta, asa ca m-am inspirat din ce scrie mai sus. Futui ceapa masii in cur, iar mi-am lasat mintile sa zboare spre alte meleaguri. Merg pe strada dar calc nisipul, beau cafea si ma gandesc la o sticla de Cola sau Pepsi. Fumez si ma gandesc cum sa ma las, ca banii se cam imputinesc cu trecerea timpului. Doi ani de frecat menta prin liceu….emotii la sfarsit de an cu corigentele. Ehe, daca ma nasteam bogat acum nu mai scriam pe blog, imi luam un iaht si vanam balene ca Ahab. Luni fac venerabila varsta de 18 ani, cica trebuie sa ma maturizez, o las pe la 81 ani(daca mai apuc). Ciocio a implinit si el 17 ani, e baiat mare acum, nici nu stim cu trece cacaciosul asta de timp. Azi te joci cu trenulete si robotei, maine stai in mana cu o tigara si cu capul mahmur.

Categorii:3 bloggeri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

