Prima pagină > Romania, TE IUBESC! > Cine e de vina?

Cine e de vina?

Nu noi suntem de vina pentru inferiorizarea intelectuala a populatiei adolescentine, ci cei care promoveaza un grad foarte ridicat de prostie pe plaiurile televiziunii si in media scrisa. Diferite reviste aparute pe piata, frumos colorate, pe ele tronand idolii adolescentilor, fiind schimabati cu o frecventa menstruala. Rolul lor este de a informa adolescentul ignorant(educatia sexuala se mai face, in ciuda unora, in fata blocului) in privinta pericolelor la care se expune atunci cand intretine o relatie sexuala cu un partener de sex opus/identic(ce vrei? vremurile s-au schimbat). Stiri din lumea mondena, sclipicioase si dulci, umplu paginile frumos decorate de feti-frumosi. Un alt aspect de discutat ar fi penibilitatea scrisorilor publicate in aceste reviste, adolescenti frustrati, baieti satuli de laba si fete in cautarea de pula, isi plang trista soarta, implorand ajutorul redactiei. La fel de penibile sunt si raspunsurile atotcunoscatorilor ”psihologi”, cu experienta lor de viata echivalenta cu betia unui tantar, rezolva toate problemele adolescentilor, prin intermediul cuvintelor magice izvorate din pula lui Harry Potter(batul e in cur la Voldermort).

Un model de scrisoare bravoniana, compusa de mine, sper sa mi-o primeasca:
„”Draga Johnny Bravo, eu sunt un baiat de 18 ani. Pana acum nu am avut nici o prietena, am o colega la scoala si o iubesc mult, nu stiu ce sa fac. De fiecare data cand ma masturbez ma gandesc la ea, e atat de frumoasa. Si mai am o problema, domnule Johnny Bravo, cand ma scarpin in cur imi place, e ceva rau?”

  1. Iunie 3, 2009 la 4:20 pm

    era odata in revista o scrisoare de genul ‘daca am sperma uscata din greseala pe deget si bag in gura, pot ramane insarcinata?’ sau ala ‘daca imi introduc in vagin obiecte de peste 20cm cand ma masturbez inseamna ca nu mai sunt virgina?’
    ce..extratereste:-j

  2. Iunie 3, 2009 la 4:21 pm

    era odata in revista o scrisoare de genul ‘daca am sperma uscata din greseala pe deget si bag in gura, pot ramane insarcinata?’ sau ala ‘daca imi introduc in vagin obiecte de peste 20cm cand ma masturbez inseamna ca nu mai sunt virgina?’
    ce..extratereste:-j

  3. Iunie 3, 2009 la 4:21 pm

    era odata in revista o scrisoare de genul ‘daca am sperma uscata din greseala pe deget si bag in gura, pot ramane insarcinata?’ sau ala ‘daca imi introduc in vagin obiecte de peste 20cm cand ma masturbez inseamna ca nu mai sunt virgina?’
    ce..extratereste:-j

  4. Iunie 3, 2009 la 4:22 pm

    era odata in revista o scrisoare de genul ‘daca am sperma uscata din greseala pe deget si bag in gura, pot ramane insarcinata?’ sau ala ‘daca imi introduc in vagin obiecte de peste 20cm cand ma masturbez inseamna ca nu mai sunt virgina?’
    ce..extratereste:-j

  5. RACLA omu rece :)))
    Iunie 4, 2009 la 4:14 pm

    :|:| da mha am citit sy yo fi atent coaie ce am putut sa vad : „am 14 ani…bla bla bla…prietenu meu ma frecat cu mana prin pantaloni in jurul fofoloancei mele…se poate sa ma fi dezvirginat ??? dar sa fi ramas insarcinata ???” :|:|:| las’o bha draq….sau alta „am facut sex cu prietenu meu dar am faqt una scurta ka trebuia sa plek…shia introdus penisul inauntru….asta mai inseamna k sunt virgina???” si una da comm cika”dak aja au ajuns tinerii de 14 ani de azi sa o faca pe fuga….pfff” =))) ce draq coaie ce am citit pe sexpert . ro (scz de reclama) te minunezi😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

