Prima pagină > CONCURSURI > Best muh’fucka ever!

Best muh’fucka ever!

Va vom prezenta mai jos primii 3 participanti al acestui jos distractiv. Rolul dumneavoastra este sa ii sustineti prin comentarii si sa il votati pe cel mai bun. Castigatorul concursului va putea pastra banii furati de la batrani.

RETARD-FACE KILLAH:

JUMBO aka. DA PIMP:

O.C.B (OMU’ CU BASCA):

Cine merita sa castige? Cine este cel mai muh’fucka dintre toti?


Categorii:CONCURSURI
  1. Iunie 6, 2009 la 4:15 pm

    probabil ca cu banii aia vor sa isi cumpere creier :))

  2. Alina
    Iunie 6, 2009 la 6:35 pm

    primul nu’mi place pentru ca are fata de taran. si e posibil sa fie si gay.
    la al treilea nu’mi plac urechile. si pare pensat intre spancene dar aiurea. si asta e posibil sa fie gay.
    la al doilea nu’mi plac tigarile, dar imi place ranjetul. as bea o bere cu el ..😕
    deci il votez pe al doilea.

    • nenoroshanu
      Iunie 8, 2009 la 6:19 am

      nu jigni Malboro rosu X-(

  3. bianca
    Iunie 6, 2009 la 7:22 pm

    bine ca nu sunt alergica la melteni:)

  4. RACLA omu' rece :X
    Iunie 6, 2009 la 8:01 pm

    daia nu mai aveau de vanzare monopoly la standu’ „Joace” … pfff ei sunt mha … kare ei ??? sa raspund tot eu. . . va las pe voi mai bine :-ss

  5. Iunie 7, 2009 la 7:49 am

    ador abdomenu’ lucrat al aluia din mijloc:d

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

