Confesiuni nostalgice III

Am crescut, sunt mare acum, dar sufletul inca mi-a ramas de copil. Inca ma gandesc ca in ultimii 17 ani nu am lasat nimic in urma, dar trebuia sa las? Inca sunt copilul ce supravietuieste pe seama parintilor, inca sunt copilul ce viseaza cu ochii larg deschisi la o viata ca in filmele de proasta calitate americane, unde viata e cum toti ne`am imaginat`o, lipsita de griji si nevoi. Inca trebuie sa fumez mult verde ca sa pot vedea viata roz, inca descopar tainele scrisului, ce pana acum cateva zile credeam ca le cunosc. Ma aflu inca intr`o perioada de siesta a imaginatiei si a inspiratiei ce credeam ca provinde dintr`un izvor nesecat ce izvoreste din creierul meu.

Sunt 1% din ce am vrut si ce am putut vreodata sa fiu! Voi reusi oare vreodata sa ajung a 100%? A reusit cineva asta in zilele noastre? NU CRED! E greu sa reusesti ceva intr`o tara in care multi dintre noi cred ca Idiotul de Dostoievski e o jignire adusa marelui scriitor, nu un mare roman al acestuia. Pacat! Ce tara frumoasa avem, pacat ca e locuita. Asta imi aduce aminte de un banc adevarat:

Dumnezeu, in timp ce crea lumea, ofera Romaniei mare, munti, campii, podisuri, etc. Sfantul Petru mirat il intreaba:

– Doamne dar nu le dai cam multe?
– Eee… stai sa vezi ce popor le dau!

Ce poate fi mai adevarat ca asta?

  1. Crisu
    Iunie 6, 2009 la 9:29 pm

    sunt total de acord cu tine. si eu simt acelasi lucru la 18 ani.
    e umitor cum prostia detine puetrea in aceasta tara superba dar cu atatia cretini in ea :))
    pnm…sa speram ca viitorul ne va oferii ceva mai mult😀

    imi place cum gandesti si chiar esti talentat…defapt multi-talentat ca scrisul nu este singura ta calitate >:D<
    😡

  2. Iunie 7, 2009 la 7:54 am

    imi dai multe de gandit..eu am lasat in urma mea parinti disperati,gauri in bugetul familiei,baieti ofticati..
    am lasat o dara de parfum de scorpie,de…tarfa,de retardata..
    numai minciuni..si invinuiesc societatea:d
    romania, i hate u:x

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

