Visul lui Ciocio

In sfarsit liber! E vara, marea ne zambeste dulce chemandu-ne la ea. Stau plictisit in fata prietenului meu, calculatorul, gandind la ea, dulcea mea lumina, dulcele meu dor! In scurt timp o voi vedea, in scurt timp ne vom uni destinele dand nastere la o relatie natura-om de o  indensitate nemaiintalnita. Visez cu ochii holbati in monitor la valurile ei, la prima vedere dure. Visez cu ochii larg deschisi la terasele cu vedere la plaja, la prietenii ce beau sucul/berea grabiti pentru a se reintoarce in apa.

Visez la castelele copiilor ridicate din nisip ud, aparate cu ultimele forte de valurile marii. Inca putin timp in Bucurestiul gri ce mi-a mancat ultima picatura de relaxare, ultimul strop de viata, inca putin timp si ma voi intalni cu ea, MAREA!

Plaja Vama Veche

Plaja Vama Veche

  1. deea
    Iunie 11, 2009 la 9:44 pm

    cicio…:X:X:e mrf:D:D:D:P
    vreu la mare mai rpd…nu mai am rabdare:((:(….
    :D:D:D:D:**:*:*:*:*

  2. RACLA omu' rece :X
    Iunie 11, 2009 la 9:51 pm

    ahhh….i can’t wait….

  3. Alina
    Iunie 11, 2009 la 10:06 pm

    mda si eu visez .. si pana o sa strang bani o sa toooooot visez

  4. Vanity.
    Iunie 12, 2009 la 12:33 pm

    Vezi amice :)),cum ramai doar cu visu :>
    Anyway,dragut post,toata lumea scrie despre vara /mare / nisip etc etc.
    ^.^

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

