Prima pagină > NU IMI CONVINE! > Plictiseala mare mon cher

Plictiseala mare mon cher

Nu mai am inspiratie, un somn infiorator imi inclesteaza pleoapele, nu mai am chef sa fac nimic. Urasc vara. As putea sa ma angajez dar am o fobie ingrozitoare in privinta muncii, oricum toti banii s-ar duce pe vicii. Mai bine stau si putrezesc in casa, m-as putea apuca de roman, nu am chef, sa imi fac o prietena, nici atat. Vreau o mare in fata si sa zac in nisip toata vara, fara sa fac nimic, ca un lenes agatat de liane. Mi-e somn tot timpul, chiar acum pleaopele mi-se unesc cu stoicism. Stie cineva un remediu impotriva lenii incurabile cu care m-am molipsit de la inceputul verii?. De abia astept toamna si iarna, anotimpuri  zdruncinate, ca un oras aglomerat, sa miros zbuciumul iernii pe obrajii inghetati. Nu o vara somnoroasa si plictisitoare.

Categorii:NU IMI CONVINE!
  1. Iunie 17, 2009 la 7:43 pm

    ai face bine sa intri pe mess. tre’ sa-ti zic ceva, o sa-ti placa. stai chill. nu-i panica

  2. Alina
    Iunie 17, 2009 la 8:26 pm

    mda si eu vreau sa ma angajez. sa strang bani pentru mare. de vreo luna tot zic asta. gasisem ceva cu 8jum pe luna si ma gandeam sa ma duc o luna, poate 2. dar parca am asa o scarba sa lucrez ca sclava zilnic. desi mi’as ocupa timpul cu ceva ..:-?

  3. Alina
    Iunie 17, 2009 la 8:27 pm

    app .. de cand ati pus tema asta noua nu mai apare cine scrie articolele .. e urat asa:(

  4. nenoroshanu
    Iunie 17, 2009 la 8:30 pm

    si eu mi-as ocupa timpul cu ceva, da nu stiu cu ce😛

  5. claudoblog
    August 3, 2009 la 12:19 pm

    o mare in vama

  6. claudoblog
    August 3, 2009 la 12:20 pm

    :)) scuze..o vara in vama😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

