Prima pagină > Despre... > Strigatele animalice de vis-a-vis!

Strigatele animalice de vis-a-vis!

Ora 01:00! Strigatele animalice de vis-a-vis imi acapareaza timpanul plapand obisnuit cu muzica lui Bach si Mozart. Petreceri ce nu le vad rostul, ce tin pana noaptea tarziu, de obicei preferatele mele, acum le detest! Am reusit sa inghit aproape 5 ore de Salam si restul clanului Mezelurilor din industria muzicii culte din Romania. Cu greu ma abtin sa nu ies afara si sa pun capat acestei poluari fonice. Dar e normal, vecinul meu cu care ma inteleg relativ bine in ciuda lipsei de inteligenta din partea lui se insoara astazi cu fata visurilor lui, am uitat cum o cheama. Casa de piatra bah! Nu am ce sa ii fac, e normal sa dai o petrecere. Daca nu era el probabil as fi sunat la politia comunitara (care trebuie sa spun ca nu face fata nici macar cainilor cumunitari), dar ii las in pace. Cat poate sa mai tina petrecerea? Si asa nu dorm noaptea…

Pace Stoned Again! Pace Pixie :*! Pace Gutza si Salam! Ne vedem in alta parte!

Categorii:Despre...
  1. Iunie 20, 2009 la 10:17 pm

    Eh, la ocazii speciale trebuie sa fim ingaduitori, adica stiu sigur ca la nunta mea se va ascutla si black metal :-j Ce frumos din partea ta :*

    Stii ce’am aflat? Se pare ca politia comunitara se ocupa de uhm… expunerea indecenta. Deci data viitoare cand merg intr’un parc si vad mosuleti zbarciti goi, fluturandu’si grasimea prin fata mea, pot sa sun la nenea politaiu’ si vine sa’i ia.

    Dar apoi am revenit la minunata persoana care sunt si m’am gandit ca deh… daca n’au saracii de ei bani sa mearga la mare…. Totusi, o sa fac asta cu cocalarii burtosi.

    uuuh sunt in postul taaau :>:>

    xo xo

  2. Iunie 20, 2009 la 10:23 pm

    Nunta noastra, bineinteles😀

    Sii stii ce’as vrea? As vrea sa fiu o LEBADUTAAAAA 8->
    [ dar pestele mare nu’l baga in seama pe ala mic si merge mai departe ]

    Ah, si initial credeam ca se imperecheaza vecinii tai, n’am fost prea departe, urma si asta :-j

  3. Iunie 21, 2009 la 7:24 am

    Eu sunt în situaţia de-al pune la maximum pe Guţă nu dintr-o pasiune deosebită, nici pentru că aş petrece, dar am un vecin iubitor de Wagner şi ne-am certat cândva de la bani…

  4. nenoroshanu
    Iunie 21, 2009 la 8:44 am

    buya buya :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

