Visul

::::::::::NENO:::::::::::

Intors in raiul rosu inchis
M-am intors dupa doua ore din vis
Prieteni si lucruri pierdute
Strazi plouate si iubiri mute

Cineva mi-a spus ca aici voi gasi surasul
Am uitat multe si m-a apucat plansul
Un florar batran in colt de strada vindea doar parfum de flori
L-am intrebat daca imi da visarea din nori

Mi-a raspuns cu ochii plecati si buzele razand
Nu mai visa atat ca vei visa murind visand
In suflet mi-sa asternut o zi de primavara
Am lasat-o acolo sa moara

In raiul rosu inchis
Farurile cu licuricii dansand crucis
Pomii colorati cu regrete inabusite
Amintirile cu lacul luminat de stelele infinite

Aici am intalnit vechi prieteni care i-am crezut morti
Altii noi si ce vor fi pusi in cale de sorti
Femei in umbra parcului inchis
Patinam pe gheata aleilor….tot un vis

Tremur in fata mortii si stiu ca voi pierde
O aman cu un poet ca si mine si doua grame de verde
Intunericul m-a apasa pe ploape si stiu ca voi ramane orb
Caut lumina in privirea ei si o sorb

Categorii:Aberatie Literara
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

