Prima pagină > Stoned Again > Postul unei fete si un misogin

Postul unei fete si un misogin

Astazi m-am dus si mi-am cumparat inghetata, am lins-o pana la bat, a fost atat de buna, mai vreau sa mananc. Imi aduce aminte de Cornel, cand lingeam inghetata cu el, ii ramanea pe mustata si o luam cu limba. Inca il mai iubesc si el nu vrea sa inteleaga dragostea noastra, ne-am despartit de 30 de ori. Am fost azi cu Stela sa ne uitam la niste skateri, sunt foarte cul, mai ales Lica, cu parul lui lins si felul in care se da pe skate. M-am uitat la Family Guy si am ras doua ore incontinuu, am sunat-o pe Stela sa ii spun cat e de funny Am visat aseara o ploaie de miere, si ma gandeam la incalzirea globala, ca toti ursii polari o sa dispara de pe fata pamantului si Statuia Libertatii o sa fie inundata. Ursuletul meu de plus cu care am dormit aseara mi-a soptit ca o sa imi gasesc iubirea vietii, de cand astept asta. L-am iubit pe Cornel, el a insemnat tot, atunci cand ne plimbam prin Herastrau si a trecut Gigel cu Stela(by the way Stela este cea mai buna friend a mea), ce mad erau, chiar fucked up as putea spune. Eram kinda happy, acum ma face biach…… MAI REZISTATI?!!?!?!

SPUNETI NU JURNALELOR DE FETE ROZ SI ENGLEZOROMANEI

Categorii:Stoned Again
  1. Iulie 12, 2009 la 10:30 am

    Am transpirat abundent pana la final, dar am reusit…

    Mai ai hartie roz? Vreau si eu un jurnal din asta…

  2. Alina
    Iulie 12, 2009 la 6:28 pm

    BLOG-UL este un site (pagina) de internet in care informatiile sunt de tip JURNAL iar afisarea se face in ordine cronologica inversa. In general in blog sunt trecute comentarii legate de un subiect particular cum ar fi stiri locale, politica, sport sau CHESTII PERSONALE.

  3. Alina
    Iulie 12, 2009 la 6:29 pm

    stiu ca tu, avand in vedere ca imi esti superior, stiai definitia din commul alterior, dar am simtit nevoia sa-ti improspatez memoria.

    • nenoroshanu
      Iulie 12, 2009 la 9:48 pm

      da pisi stiu ce inseamna, dar am vrut sa subliniez altceva, pacat ca nu ai sesizat🙂

  4. Alina
    Iulie 12, 2009 la 10:46 pm

    oricum esti idiot:-??

  5. Alina
    Iulie 12, 2009 la 10:47 pm

    si ma’ta = pisi, eu nu = pisi🙂

  6. nenoroshanu
    Iulie 12, 2009 la 10:51 pm

    de ce nu scrii tu tot ce-ai de spus intr-un singur comment, sau iti merge creierul sacadat si ti-e frica sa nu iti arzi neuronul?

  7. Alina
    Iulie 12, 2009 la 10:58 pm

    nu erai tu ala care se ruga de mine sa dau multe comuri?:)

  8. nenoroshanu
    Iulie 12, 2009 la 11:00 pm

    🙂 te-ai simtit atacata?. Lasa ca atunci cand o sa fii roscata poate o safii mai….joviala🙂

  9. Alina
    Iulie 12, 2009 la 11:02 pm

    aaa..roscata?:|asta de unde ai scos-o?

  10. Iulie 12, 2009 la 11:04 pm

    BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
    nu va certati pe blogul meu!
    plus de asta Alina are dreptate!
    esti un nenorocit! un magar! un betiv! IESI sa nu te vad!

  11. Alina
    Iulie 12, 2009 la 11:06 pm

    ok, nu mai dau comment’uri aiurea😛
    hai ca’ti dau o bere pt ca-mi iei apararea :)) :*

  12. nenoroshanu
    Iulie 12, 2009 la 11:07 pm

    nenorocit sunt😀 magar da😀 betiv da😀 vrei sa ies :(?

  13. Iulie 12, 2009 la 11:08 pm

    one love pui bretonat! :*
    nu te iubesc eu pe tine? ;x

  14. nenoroshanu
    Iulie 12, 2009 la 11:11 pm

    gata copii joaca s-a terminat
    com sterse ca ce mama dracului suntem un blog serios

  15. k.N
    August 2, 2009 la 7:49 am

    :))))
    damn
    aia cu linsu’ inghetatei pana la bat imi arata cat de nesatula era fata asta

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

