Prima pagină > Despre... > RIP HIPHOPKULTURE.RO!

RIP HIPHOPKULTURE.RO!

Dupa ce au plecat cei mai buni MCi dupa site (adriannn, 1ce, jean, releveu, infinite_skillz, dricu, Larry – el a ramas dar da battle-uri foarte rar, LSD – idem Larry, etc), lasandu-ne alaturi de Ombtron si alti wannabe MC, dupa un battle nu foarte bun ce a tinut aproape 5 luni, dupa ce toti adminii au plecat lasand siteul pe mainile wannabe-ilor, site-ul numai exista. Acum site-ul este SUSPENDAT! Am intrat astazi de dimineata sa-mi verific battle-ul impotriva lui Vecinu aka MC ETiC ce l-am postat ieri, am avut neplacerea sa constat ca hhk-ul nostru numai exista!

Nu cred ca se va mai redeschide tinand cont de adminii ce l-au lasat in naufragiu in oceanul pierzaniei si al prostiei intense.

ASTEPT MCii CE AU ACTIVAT SUB INDRUMAREA HHK SA LASE UN COMENTARIU CU SI DESPRE HHK (CE A FOST HIPHOPKULTURE SI CE A AJUNS)!

REST IN PEACE HIPHOPKULTURE.RO!


  1. nenoroshanu
    Iulie 12, 2009 la 9:55 pm

    si eu sunt foarte trist din cauza acestui eveniment neplacut :((

  2. Iulie 12, 2009 la 10:18 pm

    tu stai calm fututi mortii ma-tii ca nu te-am uitat! tot te prind odata!
    sa vezi ce omor iti dau fmm! te-am iertat de prea multe ori!

  3. Iulie 12, 2009 la 10:29 pm

    Salut,
    Avem un schimb de linkuri… si tin sa precizez ca m-am mutat, mi-am facut bagajul si-am plecat! Acum pot fi gasit la adresa http://www.dafrate.dap.ro !

  4. Alina
    Iulie 12, 2009 la 10:46 pm

    iii iese cu bataie?:X

  5. Iulie 15, 2009 la 10:37 pm

    eram in trecere si na… eu am crescut acolo. acolo am invatat cam tot😛 pacat ca s-o inchis dar si eu as fi facut acelasi lucru datorita tentativelor de rapperi.Pe hhk mi-am facut tovarasi,si bineinteles au aparut si hateri, dar na, e ceva normal, ne-am si certat,si injurat unii pe altii dar din nefericire si destramat.Pacat ca noua generatie nu vede Battleul cum trebuie si muzica nu este privita din aceasi perspectiva, acum suntem undeva in balcani.
    Oricum ce a fost, a fost.Important e ce va fi😦

  6. Alina
    Iulie 23, 2009 la 7:34 pm

    offtopic: nu ti se pare ca n’ai mai scris cam de mult timp pe blog?:-w

  7. 3q
    August 13, 2009 la 7:47 pm

    condoleante

  8. Bama_Boy
    Aprilie 16, 2010 la 11:28 pm

    wow ..ce-mi place sa sug pulaaaaa

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

