Prima pagină > Aberatie Literara > Swastika Girls 2

Swastika Girls 2

o portie de cartofi prajiti incalziti la microunde ne despart privirile provocatoare. ma atingi cu degetul de la picior, urci usor pe pulpa piciorului, deja vreau sa te fut.

ajungem repede in pat, ne aruncam in el
iti sfasii hainele, te sugrum cu propia-mi bluza transpirata
tu tipi, mie nu-mi pasa de tine. ESTI DOAR O CARPA!

te folosesc! si asta imi place la nebunie, tie nu, dar asta nu e foarte important, nu? fac asta pana la 63 de ani, apoi o sa-mi fie mai greu, dar tot ma voi gandi cu placere la zilele cand pretuiam saliva cuvelor ca pe trandafirii albi. IMI BAG PULA!

viata e o curva! femeile sunt viata mea… iti strecor pastila-n bautura. vreau o blonda, doar ca sa o beau! nu conteaza IQ-ul, culoarea parului, sau alte trasaturi fizice sau psihice atata timp cat se umezeste repede. NU E TIMP DE PIERDUT!

o ora jumate, poate chiar doua, apoi plec de la tine lasandu-te cu buza umflata si nasu’ spart. DRAGON NENOROCIT, mizerabil miracol!

te las, poate ne mai vedem, oricum nu am fost atent la tine, nu te-am vazut! iti mai zic odata, ESTI O CARPA, dar te-ai obisnuit asa, oricum multe sunt la fel.

plec! ajung pe Lipscani, ma asez jos pe trotuar. dezbrac o blonda si ii gust saliva hranitoare… ahhh, am inceput sa te iubesc! bine ca nu e pentru mult timp…

pentru a citi Swastika Girls 1 click AICI

Categorii:Aberatie Literara Etichete:, ,
  1. bianca
    Iulie 27, 2009 la 7:49 pm

    dupa cum ti-am zis :misogin

  2. Vanity
    Iulie 27, 2009 la 8:23 pm

    exact.
    fututen gura de misogin!!
    >:D<
    Dovleceeeeel =))
    esti un obsedat!

  3. morosanuionut
    Iulie 30, 2009 la 7:45 pm

    foarte misto…n-am inteles nimic

  4. k.N
    August 2, 2009 la 7:47 am

    damn :)) o zi reusita

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

