n`am mai scris de mult pe Stoned Again. nici eu, nici Neno’. de la un timp am rupt legatura si cu el, s-a schimbat. e mult mai ciudat ca acum cateva luni (nu credeam ca e posibil). hmm… ne-am facut cate un blog ( www.thesexorcist.wordpress.com ) am scris in paralel.

in fine. nu stiu ce sa fac cu blogul asta. altceva era cand scriam cu Neno’ zilnic, primeam comentarii multe, poezii, aberatii, povestiri, etc. acum ma gandesc sa il inchid. nu stiu ce sa fac cu el. voi ce ziceti?

sa mai sper intr-o revenire a marelui Neno? sa continui sa scriu si pe blogul asta si pe celalalt? sa numai scriu deloc? sa il bat pe Neno?

Categorii:Stoned Again
  1. August 22, 2009 la 10:25 am

    Nu… Poate doar ca e timpul sa te hotarasti… Si bataia e rupta din Rai, zic unii mai milostivi… Poate folosi la ceva…

  2. Alina
    August 25, 2009 la 8:02 pm

    hai sa votam. eu zic sa’l bati

  3. kNut
    August 25, 2009 la 8:06 pm

    ar fi bine sa ramai pe asta, macar tu :-??,

  4. nenoroshanu
    August 25, 2009 la 8:53 pm

    am urmat o cariera solo :))

  5. Vanity
    August 27, 2009 la 7:51 am

    Bate-l pe neno scrie pe blogu asta si inchide-l pe celalalt.
    Gata.Problema rezolvata.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

