Prima pagină > Stoned Again > Interviu cu Cedry2k

Interviu cu Cedry2k

 

Blogul nostru are onoarea de a va prezenta un interviu acordat unuia dintre cei mai buni mc-ii din Romania, Omul Metafora aka Cedry2k. Cu un stil agresiv si o aversiune fata de sistemul actual, Cedrea si-a lasat o amprenta adanca pe cugetele noastre prin intermediul unor melodii ca ''Alchimia Veninului'', ''Terapie de soc'', ''11 secunde'' si multe alte melodii ce iti strapung timpanul cu un ac cultural transformandu-ti sesiunile de ascultare in terapii de soc. 

Cum ti-ai inceput cariera muzicala?

in 1998 am fondat ,,Armada" alaturi de Vlad Dobrescu, Smog, Haitashu, Herbert al III-lea, Allnak, Dj Paul

Ce te-a determinat sa incepi o cariera in muzica?

consider ca am o cariera in poezie mai degraba, deci motivul e evident: imi place literatura, in special cea pe beat.

In Alchimia Veninului adopti un aer agresiv si ostil fata de guvernare, care crezi ca ar fi mecanismele ce ar putea sa schimbe situatia actuala? 

Mentalitatea omului simplu este, dupa parerea mea, punctul de inceput al unei evolutii normale a societatii. Oamenii ar trebui sa constientizeze ca fiecare dintre noi suntem parte din schimbare, indiferent in ce directie are ea loc...

Crezi ca schimbarea presedintelui ar putea avea un efect pozitiv asupra starii Romaniei?

NU, desi ma intreb cat o mai tine bulangiu' asta asa 

Care crezi ca e problema principala a romanilor?

superficialitatea, ignorantza, moralul, naivitatea, negativismul 
Unde se situeaza hip hop.ul romanesc in momentul actual?

Nu conteaza, sau cel putin pe mine nu ma intereseaza

Ce parere ai despre noua generatie?

Sunt mai dezorientati din cauza exploziei necontrolate de informatii, au valori conturate prea vag, sunt invatati sa fie carnivori

Din versurile tale reiese ca ai o inclinatie majora spre literatura, ce autori si.au pus amprenta in viata ta in trecut?

Mi-e greu sa zic eu cine si-a pus amprenta, asta probabil ca e mai usor de vazut din afara, oricum sunt fan Baudelaire si Toparceanu

Ce alte genuri muzicale mai asculti?

In special clasica dar si raggae, trip hop, jazz, flamenco samd

Esti multumit de viata ta? 

in general da, evident ca am si aspecte de care-s mai putin multumit, da asta e...

Ce planuri ai pe viitor?

Sa-mi fac o casa si sa-mi intemeiez o familie, sa calatoresc, sa scriu si multe altele 

Ce elemente noi va contine albumul Poezie Balistica fata de Alchimia Veninului?

Consider ca e mai complex si are niste abordari mai mature a temelor...de asemenea, 
soundul e un pic mai variat si am mai multi invitati

Va fi un album mai dur decat cel precedent?

Nu cred ca duritatea e un atribut principal...In fine, tintele mele ar putea zice si asa....

Crezi ca muzica ta sau a artistilor hip hop poate schimba mentalitatea?

Fara indioala, altfel ma limitam la a face niste jocuri de cuvinte, ca sa le guste cat mai multi ignoranti asta...

In opinia ta care este cel mai bun artist de hip hop underground din Romania?

Nu cred ca exista ,,cel mai bun''... preferatii mei sunt oamenii mei de la CTC si Dragonu de la Specii

Categorii:Stoned Again
  1. somerio
    Noiembrie 16, 2009 la 11:14 am

    cine pana mea sunt astia? Vlad Dobrescu, Smog, Haitashu, Herbert ?
    Eu n-am auzit in viata mea de ei… sa inteleg d-aici ca n-am cultura muzicala?

    Sunt si astia muzicieni ceva? Au creat ceva? Au compus vreodata in viata lor vreun hit?

    Daca-mi vorbeai de U2, Metallica, Take That, Sting si multi, multi altii… jur ca citeam postul… asa, dupa primele 2 randuri m-am plictisit si l-am inchis…

    Bafta !

    • Noiembrie 16, 2009 la 8:09 pm

      inainte sa-mi jignesti cultura hip-hop, te-as ruga sa dai un search pe Gogule si ai sa vezi cine sunt ‘necunoscutii’ astia pe care i-ai enumerat tu.
      cultura muzica nu ai, si nu vei avea niciodata, atata timp cat te rezumi dar la un anumit gen de muzica. si eu ascult Metallica, Ac/Dc, in general rock-ul pur, dar ascult si clasica, hip-hop, drum and bass, dubstep, punk, si altele.
      dintre noi doi, doar eu pot spune ca am cultura muzicala!

      • vlad
        Martie 16, 2010 la 10:55 am

        cred ca ceea ce vroia sa spuna el e ca… acei Vlad Dobrescu, Smog, Haitashu, Herbert sunt persoane prea putin cunoscute care incearca sa scoata si ei un ban ca orice roman facand si ei ceea ce pot, cultura muzicala nu cred ca consta in a-i cunoaste pe Vlad Dobrescu, Smog, Haitashu, Herbert … cultura muzica e o enciclopedie plina de unelte sortate pentru genuri diferite pe care orice om care asculta un gen anume si favorizeaza muzica mai mult decat doar ascultand-o cum ar fi muzicienii, ei ar stii un gen anume ce fel de sound ar trebui sa contina un track … fiule, doar pentru ca favorizezi cultura hip-hop nu inseamna ca toata planeta se invarte in jurul ei, la fel cum tu ti-ai bate pula de Guta care pana si el are cultura muzicala in domeniul lui… stie cum trebuie sa sune o manea si cam toate suna la fel …adica ca pula…

      • vlad
        Martie 16, 2010 la 10:57 am

        P.S. nu fi frustrat… pana la urma toti suntem diferiti si avem alte opinii, incearca sa intelegi oamenii ca fiecare e cu filmu lui😉

  2. Nenoroshanu
    Noiembrie 16, 2009 la 7:06 pm

    Eu te inteleg, dar ce rost a mai avut comentariul tau?. Sa demonstreze ce?

  3. Nenoroshanu
    Noiembrie 16, 2009 la 8:10 pm

    Daca apesi pe promo-ul de mai sus e posibil sa iti explodeze creierul din cauza fluxului prea mare de informatii noi. Asa ca ramai la U2, Metallica, Take That, AHA etc. Nu te arunca in necunoscut, risti sa iti pierzi singurul prieten….si stii despre cine vorbesc.

  4. Decembrie 25, 2009 la 10:10 am

    Iti doresc un an mai bun. La Multi Ani!

  5. Mai 16, 2010 la 3:35 pm

    Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Site-urile mele sunt http://www.ejocuri-noi.ro şi http://www.versuri-tari.ro . Dacă vrei, trimite-mi un email pe adresa: contact_versuri@yahoo.com să ştiu dacă să-ţi adaug link-ul pe site-uri. Mulţumesc. :d

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

