Arhiva

Archive for aprilie 13, 2009

Fiul risipitor… (I)

aprilie 13, 2009 3 comentarii

Am primit acum ceva timp o remarca a tatei, pentru mine bineinteles. Mi s-a reprosat faptul ca eu am distrus familia, eu am destramat-o. Eu sunt de vina pentru certurile in familia asta, cu mentalitatea imbaxita de doctrina ceausista. De cate ori am auzit vorbele “sunt atatia copii in tara asta care n-au ce manca, dar totusi sunt olimpici!” din gura mamei mele. Cat cacat poate sa manance maicamea?… Saracii copii, pe langa faptul ca sunt vai-mama lor de saraci, invata! Sunt chiar olimpici!

Unde ai vazut asta, fiinta ce mi-ai dat viata? Unde ai vazut copil nemancat de 3 zile, cantand la pianul coastelor sale, facand o ecuatie de gradul doi? Unde ai vazut copii inghetati de frig, singura lor sursa de curent fiind un geam spart, rezolvand fractii si citind filozofie? Hai sa fim seriosi. Singura lor preocupare este SUPRAVIETUIREA! Tocmai de asta au acel instinct animalic, nu gandesc acum pentru viitor, ci gandesc acum pentru prezent. Daca chiar vrei sa ai un prezent bun, vrei sa traiesti bine, trebuie sa ai un trecut bun, si sa-ti faci un viitor cat-de-cat bun, chiar daca doar te gandesti la el.

Mi s-au oferit toate conditiile necesare traiului decent, dar eu ce am facut? Mi-am batut joc de singurele fiinte ce ma vor iubi, le voi iubi, mereu, chiar daca ma ameninta ca ma vor da afara din casa la 18 ani! Sincer nu imi pasa daca nu voi mai sta cu ei. Marile genii ale Terrei au trait fara parinti.

Voi copii nu fiti ca mine. Ascultati de parinti! Sa nu va distrati! Stati la scoala, chiar daca vi se vor spala creierele intr-un hal fara de hal. Dar macar o sa aveti un acoperis deasupra capului…[VA URMA]

Categorii:3 bloggeri Etichete:, , , ,

Singur impotriva tuturor!

aprilie 13, 2009 Un comentariu

Dupa cum bine stiti, tovarasul Nenoroshanu’, ne-a parasit. Acum am ramas, din nou, singur. Sper ca intr-o buna zi Neno sa-si dea seama ca a gresit parasind blogul, si sa se intoarca.

De ce a plecat? Din cauza unor neintelegeri intre mine si el. In urma unor glume, de prost gust recunosc, facute de mine lui Nenoroshanu’, acesta s-a suparat pe mine, a sters toate posturile dupa blog, care erau foarte bune, si a plecat. A plecat singur, cel mai mult probabil isi va creea propiul blog si va merge cu el. Sincer nu imi pasa! Daca se gandeste, si vrea sa se intoarca, eu impreuna cu cititorii stonedagain.wordpress.com il vom primi cu bratele deschise. Am petrecut multe clipe frumoase impreuna, dar si certuri. Pana la urma blogul nostru este tinut in spate tot de o persoana.

 

Al vostru, unicul,

Ciocio

Categorii:Stoned Again Etichete:, ,

Metamorfozezi

aprilie 13, 2009 4 comentarii

Metarmofozezi
:::de CIOCIO:::

Imi metamorfozezi conturul,
conturul mi se schimba;
mi se schimba-n crin
mi te daruiesc tie.

Imi metamorfozezi lacrima,
pana cand numai e lacrima;
se schimba-n chitara
cu dansa iti fac oda tie.

Imi metamorfozezi gandurile, tot,
nu pot sa ma gandesc, decat la tine;
copila…de-ai fi aici,
mi-as culege lacrima, sa-ti fac oda tie.

copila… de-ai fi aici,
mi te-as darui tie…