Arhiva

Archive for iunie 5, 2009

Rock and roll kings

iunie 5, 2009 Un comentariu

Queen este o formaţie muzicală britanică de muzică rock activă în anii 1970, 1980 şi începutul anilor 1990 formată din Freddie Mercury, Brian May şi Roger Taylor, în 1970, din ceea ce rămăsese din formaţia Smile, cărora li s-a alăturat John Deacon completând structura formaţiei în 1971

Queen a devenit extrem de cunoscută şi iubită în mijlocul anilor 1970, păstrând până astăzi o remarcabilă bază internaţională de suporteri. Deşi a fost iniţial puternic criticată, mai apoi ignorată, în special de criticii de specialitate, şi mai ales în Statele Unite ale Americii, formaţia Queen a fost ulterior larg apreciată şi elogiată, recunoscându-i-se forţa creatoare, inovativitatea şi pionieratul într-o serie de subcurente rock aşa cum ar fi arena rock, glam rock, hard rock [1], heavy metal şi rock progresiv[2].

Queen a fost adesea citată ca exercitând o influenţă puternică asupra multor artişti de mai târziu. A fost târziu, doar în 2001, când formaţiei i s-a acordat faima de a face parte din galeria dedicată celor mai buni artişti „rock’n’roll” din toate timpurile, Rock and Roll Hall of Fame, care se găseşte în Cleveland, Ohio.

În 2004, cu ocazia alegerii formaţiei şi în instituţia similară britanică, United Kingdom Music Hall of Fame s-a menţionat video-ul promoţional al celor patru membri ai Queen, „Bohemian Rhapsody„, una din piesele lor cele mai celebre, ca fiind factorul declanşator al erei video (conform originalului din engleză, „[the] jump-starting [of] the video era”.[3]

Queen a fost, de asemenea, aleasă în RockWalk of Fame de la Guitar Center de pe Bulevardul Sunset din Hollywod, California şi în Hollywood Walk of Fame.

Queen a avut de-a lungul timpului un total de 18 locuri întâi la categoria album, 17 locuri întâi la categoria single şi 8 locuri întâi la categoria DVD.

După decesul lui Mercury din 1991 şi retragerea lui Deacon din 1997, May şi Taylor au continuat să cânte frecvenet împreună folosind numele Queen. Începând cu anul 2004, ei colaborează cu Paul Rodgers, sub numele de Queen + Paul Rodgers.

Facatorul de nimic

Nu are rost sa expun nerealizarile poporului roman, mai bine ma uit la mine sa vad cata barna am in ochi. Ce am facut eu util pana acum?. Pai nimic. Ce stiu eu sa fac?. Nada. Atunci ce o sa fac in viitor, ma intreaba cei care m-au crescut pana acum. Tot nimic. Motivul pentru care nu fac nimic este simplu: nu am chef. Nu sunt destul de motivat, situatia financiara imi permite o inertie, temporara totusi, am  bunavointa sa profit de ea intr-o maniera cat mai nefolositoare. Am milion de vicii si un gram de calitati. Si alea pe cale de disparitie. Cred ca e din cauza vremii, soarele asta plictisitor imi induce o stare de lancezeala continua. Mi-as petrece toata viata in fata monitorului, hranit prin intermediul tuburilor. Anii ar trece pe langa mine ca o masina retro.

Nici macar sa scriu nu mai am chef.  Din gretoasa mea latenta am cacat o ultima poezie de dragoste. Un excrement adus iubirii.  Mai bine ca nu am scris-o pe foaie ca altfel ma stergeam cu ea la cur si cu tot ce am scris pana acum, toate imnurile inchinate Erosului, cuvinte scarboase ca o miere vomitata, timp pierdut pentru un cacat in forma de inima. Amor vincit omnia. 

Un alt cacat de poezie de dragoste…..din fericire ultimul

:::::::NENOROSHANU::::::::::

La umbra copacului fara nume
Ne-am sarutat prima oara in aceasta lume
Intunericul isi pusese amprenta pe ale noastre buze
Martori la linistea cuvintelor inca nespuse

Eram timid si nu aveam curaj sa iti explic
Frica mea de sentimente si tremurul nevrotic
Ochii albastri, pluteam prin ei
Nu aveam nevoie de nimeni, nici macar de zei

Luam fiecare picatura a parfumului
Cu privirea plecata in arsita drumului
Sorbeam tot rasaritul cu tine in brate
Imi umplea sufletul golit de sperante

Cuvintele mele scrise pe ai tai pereti
Intr-o zi nepalpabila cu nori glumeti
Plictisit in patul dezordinii erotice
Dezgolit si rupt de instinctele animalice

Stiam ce urmeaza si ce a fost
Salutam cu ironie viitorul anost
Ce uitam si pastram in amintire
Dezamagire

As fi vrut sa simtim amandoi aceasi melancolie
Visatori pe o banca, langa o ploaie de aprilie
Pentru tine ma transformam intr-un zeu de gheata
Imi bateam joc si prindeam viata

Categorii:Stoned Again